Programa ALLTALKIE. Dissabte al delta de l’Ebre.

El divendres 6 d’abril els alumnes ALLTAKIE van passar el dia a Barcelona, on van participar a una gimcana pel Barri Gòtic i van aprofitar per conèixer alguns dels monuments més representatius,

El dissabte 7 d’abril van realitzar una excursió al delta de l’Ebre. Les activitats van incloure una entretinguda ruta en bicicleta per la Llacuna Tancada i l’avistament d’ocells com ara els flamencs, els ibis i els camesllargues. Després, a Deltebre, els alumnes van realitzar una visita a l’Ecomuseu del delta, on van aprendre quins tipus de vegetació i conreus es donen al paisatge i com es conrea l’arrós. També van observar les espècies de peixos i crustacis que hi habiten a l’aquari fluvial.

Finalment, després de dinar, van agafar un vaixell per anar fins la desembocadura del riu. Malgrat el fort vent, van quedar sorpresos per la bellesa del paisatge.