La celebració de la Castanyada va ser un èxit

Com cada any, el dia de la Castanyada que celebrem a l’institut està ple d’activitats que trenquen una mica la monotonia del dia a dia.

Els alumnes de 1r d’ESO van aprofitar per convidar als companys de l’escola veïna a conèixer el centre participant conjuntament en una gimcana organitzada per alumnes de 4t d’ESO i batxillerat.

S’ho van passar d’allò més bé!!!!

Els alumnes de 2n i 3r d’ESO van fer tallers. N’hi havien per a tots els gustos: Taichi; Capoeira; jocs de taula; ioga; jocs d’enginy; escacs; escriptura antiga i carolina; geologia; històries de la Terra; com preparar un viatge,”Scrabble”; tabals, còctels, manualitats, papiroflèxia, electrònica i hiphop.

Els de 4t d’ESO i batxillerat van fer sessió de cinema de por. També es van vendre pastissos per al viatge a Itàlia.

Des de l’institut agraïm la feina feta pels alumnes que es van encarregar de la gimcana i pels professors que, desinteressadament, van organitzar tallers.