Els alumnes de 4t participen en la final dels Fit-Games 2018

El passat divendres 11 de maig, els alumnes de  4t van participar en la Final dels Fit Games, programa organitzat pel Departament de Salut de l’Ajuntament de l’Hospitalet.  En aquest programa han participat instituts i centres de tota la ciutat que durant el curs han treballat en la millora de la seva condició física mitjançant reptes.

A la prova final arribaven els 2 alumnes, noi i noia, millor classificats de cada classe. Una prova que va consistir en realitzar en el menor temps possible un circuit de 10 burpees, 70m, 10 salts de corda, 70m, 10 jumping jacks i 70m.

També la resta de companys va poder participar ja que va haver també un repte cooperatiu on cada classe va poder posar en pràctica  la feina realitzada amb una prova de salt de corda en grup

Felicitats a tothom pel seu esforç i treball i en especial per a Maria Sarrado, guanyadora de  la final femenina

Us deixem el link de TV L’H on surt la informació. Més de 700 joves participen a la final dels Fit Games 2018