Serveis digitals

Cada membre de la comunitat educativa (alumnat, professorat, personal de serveis) té una adreça de correu pròpia (domini @insespriu.cat). Es tracta d’un domini propietat del centre que permet desar, compartir i intercanviar informació de forma global i segura.

La informació amb les famílies es realitza tant en format paper (comunicats lliurats a l’alumnat) com mitjançant els correus electrònics (insespriu.cat) de l’alumnat i les adreces de correu que ens faciliteu les famílies.

El nostre centre és pioner en la introducció de l’entorn Linux, en particular de la versió d’Ubuntu adaptada pel Departament d’Ensenyament (Linkat).

El centre disposa de web pròpia, moodle propi, i un lloc a facebook i a Twitter.