L’institut

Qui som…

L’INS Salvador Espriu és un centre d’ensenyament públic que va iniciar la seva tasca educativa el curs 1996-97. Va ser creat per satisfer la demanda popular d’un nou centre públic de secundària per al barri del Clot de Barcelona.

L’any 2000 s’inaugura l’edifici amb unes instal·lacions singulars, plenament adaptades a les necessitats de l’Educació Secundària, sense barreres arquitectòniques i amb uns espais amplis, oberts i lluminosos.

L’institut té capacitat per a quatre línies d’ESO i per impartir el Batxillerat en les modalitats de Ciències i Tecnologia i Humanitats i Ciències Socials.

El nostre professorat té una reconeguda experiència professional en l’alumnat comprès entre els 12 i 18 anys, fet que ens permet afrontar amb plenes garanties i amb molts bons resultats la seva formació com a futurs ciutadans i ciutadanes responsables.

El nostre logo

L’any 2000, l’alumne Xavier Martínez Fermosel va dissenyar el logo de l’institut. D’inspiració “Mironiana”, les figures quadrades suggereixen les escales exteriors per les que s’accedeix a les diferents plantes. Les formes circulars recorden, òbviament l’arquitectura singular del nostre centre.

logoinst7