Blogs de nivell

Feu clic als cursos per accedir a les publicacions concretes de cada nivell:

Publicacions de la comunitat

A continuació podeu veure les publicacions globals de l’escola. Esperem que gaudiu de la visita!

Rifa Sant Jordi Cicle Superior

El passat dimarts 23 d’abril vam realitzar el sorteig de la rifa de Sant Jordi a l’escola.

El número premiat del sorteig va ser el 4.169, enhorabona al guanyador/guanyadora!

Si fos el cas que d’aquí a 2 setmanes no sapiguem qui ha guanyat el premi es destinarà al 2n número premiat, que va ser el 2572.

Si teniu el número premiat, poseu-vos en contacte amb l’escola i ens encarregarem de facilitar-vos el contacte amb l’Ana Belén Corral, fotògrafa encarregada de la sessió fotogràfica.

Volem agrair-vos la vostra participació, moltes gràcies!

Alumnes de P6

INFORMACIÓ MENJADOR

Us informem que avui comença a la nostra escola l’Anna, la substituta de la Montse, la cuinera de la nostra escola, que estarà de baixa uns dies.

Com que aquesta setmana hem hagut de fer canvis en el menú i no hem pogut fer tot el… Llegeix més»

Sant Jordi 2024

Aquest dimarts 23 d’abril, vam celebrar la diada de Sant Jordi a la nostra escola.

Passadissos plens de llibres, roses precioses per regalar, punts de llibres molt bonics, paradetes de P6 amb molta il·lusió, cançons de P2 al vestíbul i una gran interpretació de la Llegenda de Sant Jordi per part de l’equip d’infantil.

Tot plegat, vam viure un dia ple d’emocions. Per veure algunes imatges cliqueu a sobre de les fotos de cada cicle.

Esperem que tothom hagueu passat una bona diada!