Consell de Delegats: primera reunió 2016-2017

El dia 21 d’octubre hem fet la primera reunió del Consell de Delegats i Delegades. Cada classe d’educació Primària va escollir els seus representants, delegats i sotsdelegats. Els delegats són persones responsables, serioses, acceptades per tothom que respecta i són respectades. El Delegat té iniciatives i és ferm en la defensa dels interessos dels companys. Té dret a ser escolat pels Òrgans de Govern del centre, a rebre informació i transmetre-la.

El Consell de Delegats serveix per intercanviar informació, estudiar els problemes, elaborar propostes, fer suggeriments i col·laborar en la millora de l’escola.

Avui, els delegats i sotsdelegats de cada classe hi han fet arribar les seves propostes. Els temes tractats han estat sobre la millora del temps d’esbarjo i fer propostes per avançar en l’escola verda. Hem escoltat propostes relatives al joc durant l’esbarjo, l’ordre en el repartiment de jocs, pilotes, etc. També s’ha demanat una font per al pati dels petits, pintures i flors. Pel que fa a Escola Verda, les propostes han estat relacionades a posar papereres o contenidors de colors que ajudin a fer bé el reciclatge, a ser més curosos, en general, del medi ambient.

Seguirem treballant per fer una escola millor!

dsc_0520

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *