L’escola participa a la Marató

Com cada any, els nostres alumnes van elaborar manualitats per posar a la venda amb un donatiu voluntari. La pluja no va deslluir un dia molt maco. Les paradetes les vam muntar al pavelló i van quedar molt bé.

Foto de la Revista Cambrils

Els objectes que els diferents cursos van elaborar per la Marató van ser:

P3: bola de Nadal amb fotografia

P4: imant amb fotografia

P5: estel per l’arbre amb fotografia

1r: estel amb pals de gelat

2n: imant amb una agulla del Pare Noel

3r: figures de fang blanc

4t: espelmes amb suport (CD)

: bosses nadalenques

: polseres amb anelles de llaunes

La venda d’aquests objectes es va fer al migdia i per la tarda, a partir de les 16:15. Els alumnes de 6è foren els encarregats de recollir els donatius a partir d’un euro.

A més, l’Associació de Mares i Pares de la nostra escola també va col·laborar fent un berenar popular i venent diverses joguines reciclades.

Enguany, a més, hem comptat amb l’elaboració d’un cartell per part dels nens de l’activitat extraescolar d’Educació Plàstica, dirigits per l’artista Bali Cejas.

La Revista Cambrils, un any més, s’ha fet ressò de la nostra participació a la Marató:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *