El Zoo de l’Ardèvol

El divendres, dia 13 de juny, vam organitzar un zoo a l’escola. Aquesta activitat l’emmarquem dins el nostre projecte de convivència i tenia per objectiu treballar entre els nostres alumnes valors com l’ajuda a l’altre, la solidaritat, el companyerisme, la tinença responsable d’animals, etc. Ens va servir per recaptar taps i ajudar l’Ana Navarro en la seva lluita contra la malaltia que pateix de fa uns anys.

Estem molt contents perquè la comunitat educativa de l’escola s’hi va abocar. També vam rebre el suport presencial de personalitats de Cambrils i del món educatiu i social. A més, la premsa local se’n va fer ressò:

diaritarragona

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *