Video de la Setmana Cultural

La Setmana Cultural és una de les veritables festes de l’escola. Una setmana una mica boja en la que trenquem amb tots els horaris i organitzacions de l’escola i ens endinsem en un món diferent cada any: en aquesta ocasió LA MÚSICA.

Hem fet molts tallers variats, hem ballat, hem cantat, hem composat música, també hem treballat grans i petits barrejats, hem assistit a concerts, hem fet tallers d’instruments o de dansa, hem decorat tota l’escola amb motius musicals i moltes coses més.

És molt difícil encabir tanta activitat en un vídeo, però segur que servirà per reviure en família les activitats d’aquesta magnífica setmana!!

Volen agrair especialment la feina del Txus Blanco, que s’ha dedicat a enregistrar i muntar aquest video i de totes les persones que han col·laborat en la seva elaboració