Reunió d’alumnes delegats

Aquest matí, entre les 9:30 i les 10:30, ha tingut lloc la segona reunió d’aquest curs d’alumnes delegats de l’escola, el que podríem venir a anomenar la Gran Assemblea de l’escola.

Els delegats i sotsdelegats de cada classe han portat els temes que prèviament havien parlat a tutoria. La temàtica ha estat molt variada, des de demandes de material pel pati a queixes pel comportament d’altres companys passant per sol·licituds de manteniment, demandes sobre la bata, etc. Hem intentat donar resposta a tot malgrat algunes coses són de resolució una mica lenta!

Els alumnes de sisè han pres nota de tot el que s’ha parlat. Quan ho tinguin passat a net ho penjarem aquí mateix perquè tothom pugui consultar el que s’ha parlat.