Noves normes d’accés de l’alumnat d’Educació Infantil

INFORMACIONS SOBRE L’ACCÉS A L’ESCOLA PELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL:

ATENCIÓ perquè hi han canvis  respecte a informacions que us vam donar a les famílies noves de P3 i a algunes que heu anat trucant aquests dies!!

• Dimarts dia 12 de setembre (primer dia d’escola):

P5: a les 9:00 h. els pares i mares haureu de deixar als vostres fills/es amb la seva tutora al pati de l’escola (entrareu, per tant, pel Passatge Calders)

P4: a les 9:20h, aproximadament, s’obrirà la porta del c/Viladomat  perquè les famílies pugueu pujar amb la vostra canalla fins a la planta d’Educació Infantil. A l’entrada del passadís trobareu dues mestres de reforç que acompanyaran als vostres fills i filles fins la seva aula, on seran rebuts per la tutora. Els pares i mares NO podreu entrar al passadís (us heu de quedar a les portes grises metàl·liques) i és molt important que cap a les 9:45 TOTS estigueu fora de l’escola per facilitar l’accés de les famílies de P3.

P3:  A les 10:00h s’obrirà la porta del c/Viladomat perquè les famílies pugueu acompanyar els vostres fills/es fins a la seva aula (planta 4), on seran rebuts per la tutora, la tècnica d’Educació Infantil i una mestra de reforç.

• Dimecres dia 13:

P5: Entraran igual (i tot el curs) al pati pel passatge Calders i faran filera amb la seva tutora.

P4: A partir d’aquest dia (i tota la resta) entraran al pati pel Passatge Calders on faran fila amb la seva  tutora .

P3: Fins a nou avís, entraran a l’escola igual que el dia 12 (els pares accediu fins a l’aula a les 10:00h). A partir del dilluns 18 (quan hagi acabat el període d’adaptació) entrareu igual però a les 9:15h.

aprofitant l’explicació us informem ja que a partir de l’octubre (ja us avisarem) els pares us haureu de quedar a la porta d’accés al passadís de la quarta planta on la canalla serà rebuda per metres de suport.

• Sortides a les 16:30 h:

Des del dia 12 ho farem de la següent manera:

P4 i P5 seran entregats a les famílies a les 16:30 al pati de l’escola (les famílies haureu d’entrar pel passatge Calders)

P3 aproximadament a les 16:35 (quan tots els alumnes de Primària estiguin ja al pati de baix) un  membre del claustre us donarà accés a la rampa d’accés al pati del mig perquè pugueu pujar a recollir els vostres fills/es a l’aula. És important que no es pugi abans perquè tenim tots els alumnes de primària baixant per les escales. Un cop hagueu recollit els vostres fills/es haureu de sortir de l’escola pel passatge Calders en la major brevetat possible.

Per un bon funcionament de l’escola us agraïm que respecteu aquestes indicacions.

MOLTES GRÀCIES!