Dansa ara 2018

Ahir es va celebrar l’acte final del Dansa Ara, una activitat organitzada per l’Institut Barcelona Esports que busca promoure  l’expressió corporal i, especialment, la dansa entre els alumnes de segon de primària.

Al llarg de tot el segon trimestre la canalla de la nostra escola ha assajat uns balls a les àrees d’Educació Física i Música que ahir, finalment, van poder realitzar davant d’un públic entregat, conjuntament amb moltes altres escoles.  A les famílies que veu poder gaudir de l’espectacle no cal que us expliquem res més però pels que no veu poder anar, tingueu o no criatures a segon, us posem a continuació uns vídeos i fotos de l’espectacle perquè us en feu una idea!