Seguim reverdint l’escola

Com bé sabeu un dels objectius transversals d’aquest curs era millorar els patis i amb aquest objectiu vam demanar a la canalla i a les famílies com els agradaria que fossin…
Entre les demandes que més es van repetir la de fer els patis -i l’escola en… Llegeix més»

BEQUES MENJADOR 2018-2019

Les famílies que vulguin sol·licitar l’ajut de menjador pel curs 2018/2019 i que NO SIGUIN BENEFICIÀRIES DEL FONS SOCIAL , han de presentar la sol·licitud en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit per al curs 2018-19,  períodes de sol·licituds:

Colònies 6è – Segona tarda

Des de Cala Canyelles informen que el temps està una miqueta remenat. Les bruixes deuen estar pentinant-se tota l’estona perquè plo i fa sol. Però, com que són molt valentes i valents, han anat a la platja a fer diverses activitats.

Colònies 6è – Segon dia

Avui el temps s’està portant bé a Cala Canyelles, no ha plogut i ja han pogut gaudir de la platja fent kayak. L’altre grup ha fet el seu bateig d’immersió, ara ja amb bombones d’aire, a la piscina.
Els nens i nenes estan encantats!!

Colònies 2n – Nautilius

Aquesta tarda els de 2n han fet una passejada amb el Nautilius, un vaixell amb el fons de vidre, que permet veure el fons marí. Han anat al voltant de les illes Medes, una reserva marina plena de vida!!
Se’ls veu molt atents (i atentes)!!

P3 a Can Montcau

Els grups de P3 despedeixen el curs amb una sortida a Can Montcau a La Roca del Vallés, per veure animals i fer una passejada pel bosc.
El viatge ha anat molt bé, no s’ha marejat cap ni un (ni una) i ja estan gaudint de… Llegeix més»