Dansa ara 2018

Ahir es va celebrar l’acte final del Dansa Ara, una activitat organitzada per l’Institut Barcelona Esports que busca promoure  l’expressió corporal i, especialment, la dansa entre els alumnes de segon de primària.
Al llarg de tot el segon trimestre la canalla de la nostra escola ha… Llegeix més»

Segon dia a Can Ribes!!

Bon dia!!!
Tothom ha dormit moooolt be…alguna enyorança però resolta amb l’escalf de les mestres!!!
A les 7 s’han començat a sentir les primeres converses suaus. A les 7.30 ja sorgien les primeres anades urgents al lavabo.
A les 8 estaven tots aixecats però fent xerinola saltant als… Llegeix més»

S’ha fet de nit!!

Desprès de sopar sopa. truita de patates i iogurt…i de repetir…hem fet el joc de nit.
A les 22h ens han vingut a buscar les mestres i ens hem rentat les dents, ens hem posat el pijama i cadascú al seu llit…alguns s’han adormit al moment… Llegeix més»

Temps lliure a Can Ribas

Desprès de les activitats i berenar…tenim temps lliure i aprofitem per jugar a futbol, alimentar animals o descansar.
Fa solet.

Alguns estan molt cansats i pregunten quan anem a dormir!!!

Primer dinar!!

Fent temps per dinar veient animals.
Alguns ajuden a parar taula.
Preparats per dinar.
Bon profit.
Ha plogut una estona però tothom a cobert.
Ara no plou.

P5 ja ha arribat

Els nens i nenes de P5 ja han arribat a la casa de colònies, després d’un viatge força tranquil.
A Bigues i Riells no plou i ja han començat a conèixer la casa.
Seguirem informant!!

horari preinscripció 2018-2019

L’horari d’atenció a les famílies per la preinscripció 2018-2019 és el següent.
DIES DE PRESENTACIÓ DE SOL·LlCITUDS :
Del 13 fins el 24 d’abril

DIES I HORARI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
DE DILLUNS A DIVENDRES :
 MATINS : de 9 a 10,00 i de 11 a 13h.
TARDES : de 15… Llegeix més»

I al pati del mig: taules de pícnic!

Com sabeu, un dels temes transversals d’aquest curs era intentar millorar els patis de l’escola. Amb aquest objectiu  es va fer una enquesta a la canalla (i més tard a les famílies) perquè, en primer lloc, els infants ens fessin demandes de quines coses volien… Llegeix més»

Treballem la cèl·lula

A 6è han estat treballant la cèl·lula, els diferents tipus, les seves parts i funcions…
Com a final d’aquest treball, han construït unes maquetes del diferents tipus de cèl·lules, fent servir los materials diversos: plastilina, llanes i fils, cartró, etc. etc.
Els resultats, com podeu veure en… Llegeix més»

Estrenem castell de joc

Ahir ens van acabar d’instal·lar el nou castell de joc al pati de dalt, que ha vingut a substituir l’antic, que ja havia complert amb la seva vida útil.
I aquest matí ja l’hem pogut estrenar!
Ha estat un èxit rotund i ràpidament s’ha fet una bona… Llegeix més»

Roda de premsa a l’escola

Ahir es va celebrar a l’escola una roda de premsa, amb representats del Consorci d’Educació i de l’Ajuntament de Barcelona, per presentar el pla de pintar les escoles de la ciutat. I han fet servir la nostra escola com a model del canvi que significa… Llegeix més»

DANSA ARA 2018

Com cada any els nostres alumnes de 2n participaran a l’activitat DANSA ARA.
Aquest any serà el dimarts 17 d’abril al Palau Sant Jordi.
En el següent enllaç trobareu la informació que necessiteu.
FAMÍLIES_DA2018
Pròximament us farem arribar les entrades.

Propis i propers

Des d’aquí volem donar-vos a conèixer una nova Cooperativa que ha nascut al barri de Sant Antoni: Propis i propers.
El seu objectiu és donar respostes a les necessitats més habituals com trobar cangur, algú que faci reforç escolar, acompanyament a persones grans, servei de neteja,… Llegeix més»

Anem al mercat!!

Com cada any, els grups de Cicle Mitjà participen en una activitat de l’AJuntament al voltant dels Mercats Municipals.
Els grups han anat al Mercat de Sant Antoni i han fet una visita acompanyats d’uns monitors, visitant diferents tipus de parades: bacalladeria, llegums cuits, pescaderies, carnisseries,… Llegeix més»

Tastet del menjador: al març, torrijas!!

Regularment, al menjador es fa l’activitat del tastet, introducció de noves receptes en forma de tast.
Al mes de març toquen les torrades de Santa Teresa, també dites “Torrijas”, un plat de re-aprofitament, en la línia de lluita contra el malbaratament alimentari. Segur que tenen molt… Llegeix més»

Reunió d’alumnes delegats

Aquest matí, entre les 9:30 i les 10:30, ha tingut lloc la segona reunió d’aquest curs d’alumnes delegats de l’escola, el que podríem venir a anomenar la Gran Assemblea de l’escola.
Els delegats i sotsdelegats de cada classe han portat els temes que prèviament havien parlat… Llegeix més»