Activitats extraescolars

• Aquest servei està íntegrament gestionat per l’AMPA de l’escola.
  • Per inscriure els vostres fills/filles a les activitats extraescolars organitzades per l’AMPA, és imprescindible ser socis de l’AMPA.
  • Les activitats extraescolars queden subjectes a que s’arribi al quòrum necessari de nens apuntats per poder-les dur a terme.
  • En cas de no arribar al mínim d’inscrits, l’AMPA valorarà ofertar el canvi d’activitat a un servei d’Acollida de tarda per tal de donar el suport necessari a les famílies que necessiten ampliar l’horari escolar.
Resum d’Activitats Proposades

Per infantil:

Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres
Migdia   Escacs (P5)   Zumba (P5)
Tarda

16:30 -17:30

Contes i titelles Jocs esportius Ballem amb ritme Art Atack!
16:30 – 17:45 Anglès

(P4-P5)

Anglès

(P4-P5)

Per primària:

Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres
Migdia   Robòtica        (2on-6è) Robòtica        (2on-6è) Zumba Piscina        (3r-6è)
Anglès  Escacs Anglès
Tarda

16:30 -17:30

Contes i titelles Jocs esportius Ballem amb ritme Art Atack! Patinatge
    Futbol

(3er-4art

16.30-18.00)

Futbol

(1er-2on

16.30-18.00)

Handbol

(1er-4art

16.30-17.45)

16:30 -17:45 Anglès   Anglès
 Jocs esportius (Control Play)

L’activitat extraescolar de multiesports es una activitat on es fonamenta el desenvolupament motriu i cognitiu dels més menuts. Jocs i formes jugades, destreses amb pilota i iniciació a la percepció espaial. Diferents pilotes, totes elles adaptades a les necessitats dels alumnes, per afavorir el seu desenvolupament motor i assegurant la diversió.

Art Atack! (Control Play)

Un taller de manualitats molt creatiu. A partir dels materials i elements més propers del nostre entorn. Realitzem tasques per desenvolupar la imaginació i la creativitat, mitjançant la pintura, el dibuix i el modelatge. Ideal per reforçar les tècniques de retallar, enganxar i crear, mitjançant el desenvolupament d’una idea inicial.

Ballem amb ritme (Control Play)

Iniciació a les danses, pensada per als mes menuts de l’escola. Ens endinsarem en el món del ritme, mitjançant les danses més alegres i divertides. Danses populars i les últimes novetats del món musical, serviran per desenvolupar el sentit del ritme i la coordinació.

Patinatge (Control Play)

L’objectiu de l’activitat és el d’iniciar els alumnes en aquest esport. A partir de jocs i exercicis tècnics se’ls motivarà per tal d’aconseguir l’equilibri i domini bàsic dels patins.

Contes i titelles (Control Play)

Els contes permeten als infants acumular experiències a través dels diversos personatges i de les diferents situacions, com resoldre un conflicte, quina és la bona manera d’actuar. El conte és una porta oberta a la imaginació i la fantasia, clau per trobar solucions a problemes que tenen els nens i nenes.

Zumba (Control Play)

L’activitat és un estil de ball modern on es treballa la coordinació i el ritme, i on els nens i nenes es diverteixen molt ballant, es fa exercici per aprendre a controlar el propi cos, i s’ajuda a la psicomotricitat dels petits a través de la dansa.

Anglès (Kith)

Els més petits s’inicien en el coneixement de la llengua anglesa i els més grans perfeccionen el seu coneixement. L’objectiu és que els nens/es adquireixin una base sòlida de l’idioma. Els nens/es aprenen la llengua anglesa a partir d’activitats lúdiques i engrescadores.

Les classes són impartides per l’empresa Kith

Escacs (Escac i mat)

En aquesta activitat es pretén que els alumnes progressin en el coneixement dels escacs, els seus elements i normes bàsiques, que respectin les normes del joc, que acceptin esportivament el resultat i que respectin els companys/es i el material necessari per al joc, sempre pretenen que gaudeixin del joc..

Robòtica

CodeLearn és una empresa especialitzada en la formació de programació orientada a nens per desenvolupar l’habilitat del pensament  computacional d’una manera lúdica i divertida. El pensament computacional, que és el que se’n desprèn d’apendre a programar, no consisteix en apendre un llenguatge de programació en si mateix sinó que es centra en conceptes bàsics com  la lògica, la relació causa-efecte, la construcció d’algoritmes com a mètode de resolució de problemes, etc. La metodologia aplicada a l’aula serà adaptada a cada curs.

Handbol (Club Espostiu Molins de Rei)

L’Handbol és un esport d’equip integrador, que fomenta el joc col·lectiu i la participació de tots els membres del grup. Es vol fomentar el desenvolupament psicomotor del jugador/a des d’una perspectiva molt lúdica ja que és un esport molt divertit, ràpid, amb contacte físic i molt espectacular.

Es realitzaran partits amistosos de forma esporàdica.

Futbol (CFS Molins 99)

El futbol és un esport d’equip integrador, que fomenta el joc col·lectiu i la participació de tots els membres del grup. Es vol fomentar el desenvolupament psicomotor del jugador/a des d’una perspectiva molt lúdica.

Piscina migdia (Club Natació Molins de Rei)

L’AMPA gestiona l’activitat de Natació extraescolar els divendres al migdia, pels cursos de 3er fins a 6è. Les classes es realitzen al Club Natació de Molins de Rei i les imparteixen monitors del club. Els nens/es es desplacen fins a la piscina acompanyats per monitors.