50è aniversari

El dimarts 4 d’octubre de 2016 va ser un gran dia per a la nostra escola. L’Estel celebrava els seus 50 anys d’història! Per celebrar-ho, vam fer un gran esmorzar amb tots els alumnes de l’escola acompanyats de la Ivet Remacha, ex-alumna i cantant del grup Darània, que ens va composar una cançó molt especial amb motiu d’aquest aniversari.

La festa grossa, però, va ser el dissabte 8 d’octubre, on alumnes, ex-alumnes, famílies, antics mestres… van venir a l’escola a bufar les 50 espelmes amb tots nosaltres. Quina vetllada! Quantes emocions, quants retrobaments… quina alegria es respirava per cada racó de l’escola!

Feia molt de goig veure emocionats els antics mestres retrobar-se amb tants alumnes amb qui tants moments van compartir; passejar pels passadissos i les aules on van passar gran part de la seva vida.

Feia molt de goig veure les famílies i els alumnes actuals de l’escola gaudir d’aquesta festa sent conscients del moment tan important del que estaven formant part.

Feia molt de goig veure els mestres actuals gaudir d’una festa que van estar preparant amb moltíssima il·lusió durant molt de temps.

Per això no trobem paraules per expressar l’agraïment a tots els que ens vau acompanyar fent de la festa, LA GRAN FESTA!!!!

Volem agrair molt especialment a l’AMPA i a les famílies que ens van ajudar a que la festa es desenvolupés tal i com estava prevista.

Aquí us deixem un breu resum de la celebració!

PER MOLTS ANYS, ESCOLA ESTEL!