Pla TAC

Des del curs 2010-2011, l’escola està millorant el seu equipament tecnològic amb la incorporació de portàtils, de pantalles digitals i projectors a les aules d’educació infantil, primària i secundària.

L’escola es va acollir al programa Educat1x1, al següent Educat2.0 i encara que ja no hi ha subvenció continuem treballant amb els Netbooks a l’aula amb els alumnes de Secundària.

A finals del curs 2016-2017 després de molt lluitar, per fi va arribar la fibra òtica a l’escola i amb aquesta millora hem apostat per treballar amb Google per Educació. Google ens ofereix moltes eines útils de comunicació i col·laboració per treballar amb els alumnes com Gmail (cada alumne té un correu corporatiu de l’escola i gestionat per aquesta), Drive, Calendar, Docs, Sites, Hangouts i Classrom.

Aquest curs 2017-2018 hem introduït els chromebooks a 1r de l’ESO i s’ha dotat l’escola d’un carro amb 30 chromebooks per utilitzar a Educació Primària.

La comissió TAC vetlla perquè es compleixin les següents actuacions:

1. Aplicació de l’ús de les TAC dins l’aula.
  2. Actualització de la imatge, continguts i apartats de la web del centre amb els seus blogs.
  3. Utilització de les TAC com a eina de comunicació amb les famílies.