Serveis digitals

A l’escola, utilitzem la Plataforma ALEXIA i les eines que ens ofereix Google per Educació.

• Alexia: Plataforma que utilitzem majoritàriament per comunicar-nos amb les famílies mitjançant comunicats i per publicar galeries fotogràfiques de sortides, activitats, festes o colònies de manera més privada. Cada família té un usuari i contrasenya per accedir al seu perfil.
  • Google per Educació.  Ja fa uns anys que treballem amb Google perquè ens ofereix moltes eines útils de comunicació i col·laboració per treballar amb els alumnes amb aplicacions com: Gmail (cada alumne té un correu corporatiu de l’escola i gestionat per aquesta), Drive, Calendar, Docs (Documents, Fulls de càlcul, Presentacions), Sites, Hangouts, Classrom.

Cal destacar l’eina de Classroom que ens facilita molt el treball docent, ja que ens permet unificar tots els recursos de Google i en cas de confinament podem continuar treballant amb més facilitat. Tant a Educació Primària com a Educació Secundària cada professor crea les seves classes virtuals i estan actives des de l’inici de curs, tot l’alumnat està ja molt familiaritzat. A Educació Infantil de moment només s’utilitza el Classroom en cas de confinament perquè necessiten l’acompanyament d’una persona adulta per poder utilitzar aquesta eina.