L’escola

Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialàgic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç els valors humans com a fonament i fita… Són les metodologies que millors resultats estan donant al món.

Nous enigmes d’en Noa

En Noa ens proposa nous enigmes pel mes de gener. Recordeu que per participar heu de resoldre’ls i escriure les respostes correctes en un paper que heu de ficar a la bústia que hi ha al costat de consergeria. Animeu-vos!