Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialàgic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç els valors humans com a fonament i fita… Són les metodologies que millors resultats estan donant al món.

Podeu veure el dia a dia a l’escola als blocs de les comunitats de petits, mitjans i grans.

CREEM JUNTS

Per tal de conèixer més i retrobar-nos amb els nens i nenes de l’altra classe hem fet una creació artística conjunta. Damunt d’una cartolina hem pogut retallar, enganxar diferents materials i pintar. Ara ja som més grans i entre tots i totes ajudem per portar… Llegeix més»

Inici de curs

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar aquesta informació per dir-vos que ja tenim l’escola a punt per començar el curs.
Us esperem el dimecres 12 amb moltes ganes.
Les portes s’obriran a les 9:00 del matí i els mestres us rebrem a les aules i en diferents punts… Llegeix més»

Coaliment jornada 4. 10-06-2018

Us fem arribar els horaris dels últims partits de les jornades de Coaliment.
Torneig handbol “Coaliment”. Jornada 4 (10-06-2018)
Prebenjamí 1. Alumnes de 1r (entrenadora Júlia)
10.30h. Parking 1
_________________________________________________________________________