L’escola

Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialàgic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç els valors humans com a fonament i fita… Són les metodologies que millors resultats estan donant al món.

Assemblea extraordinària de l’AMPA

Benvolgudes famílies,
Convoquem assemblea extraordinària de l’AMPA el pròxim dia 24 de Novembre a les 21.00 hores a la Sala de Mestres.
Punt del dia:
– Presentació del nou tresorer.
Des de l’AMPA esperem que tingui una bona benvinguda.
Ens complau informar-vos que aquest acte no contractarà el servei de… Llegeix més»

Eleccions del Consell Escolar

Des de l’AMPA volem resoldre tots els dubtes que teniu refents a les Eleccions del Consell Escolar.
Adjuntem informació perquè totes les vostres preguntes puguin ser resoltes. El periode per a la toma de decissions serà del 28 de novembre al 2 de desembre de 2016.

• Llegeix més»