L’escola

Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialàgic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç els valors humans com a fonament i fita… Són les metodologies que millors resultats estan donant al món.

Avaluació a l’Educació Primària

Benvolgudes famílies,
El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha publicat una infografia on explica, de manera molt clara i concisa, com és l’avaluació del alumnes de Primària.
Podeu consultar-la tot clicant a l’enllaç següent:
Informació per a les famílies sobre l’avaluació a l’educació… Llegeix més»

Xerrada Escola de Pares: Normalitzem la sexualitat a les nostres vides

Us fem arribar el cartell promocional de l’última xerrada de l’Escola de Pares d’aquest curs que ha organitzat la Comissió de Participació i Formació. La xerrada porta per títol:
NORMALITZEM LA SEXUALITAT A LES NOSTRES VIDES. La xerrada serà el dia 13 de juny a… Llegeix més»

Matrícula i Certificat RALC

Avui us fem arribar, a través dels vostres fills i filles, dos documents:
– Un certificat amb el número RALC (Registre d’Alumnes de Catalunya) per si mai ho necessiteu per a demanar ajuts o altres tràmits.
– La confirmació de la matrícula per al curs 17-18. Heu… Llegeix més»