L’escola

Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialàgic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç els valors humans com a fonament i fita… Són les metodologies que millors resultats estan donant al món.

Sant Jordi 2017

Avui hem celebrat la festivitat de Sant Jordi amb la tradicional marató de contes. Pares, mares i àvies han vingut a la biblioteca de l’escola a explicar-nos  un conte. Ha estat un gran regal. Moltes gràcies per les vostres històries. Hem gaudit molt!
A la tarda… Llegeix més»

Divendres 17 de març dia no lectiu

En referència al divendres, 17 de març, finalment la direcció dels Serveis Territorials del Maresme-Vallès Oriental, a proposta de l’Ajuntament de Granollers, accepta mantenir aquesta data com a dia no lectiu. Per aquest motiu, l’escola romandrà tancada.
Per qualsevol aclariment us podeu adreçar a direcció.

Festa de disfresses, jornada de portes obertes i colònies en família

Us fem arribar la programació d’aquest cap de setmana (vegeu documents adjunts) :

• DISSABTE 4 MARÇ FESTA DISFRESSES A L’ESCOLA a les 17 hores

Torneu a lluir les vostres disfresses i veniu a passar una tarda divertida.
Recordeu per berenar caldrà portar algun pastís, entrepanets, … i… Llegeix més»

Assemblea ordinària de l’AMPA

Des de la junta de l’AMPA ens agradaria convocar-vos a una assemblea ordinària el
pròxim dijous dia 2 de Març a les 20:45h en primera convocatòria i a les 21:00h en
segona, per a tractar els següents temes.
Ordre del dia:

• Informació sobre l’adhesió a la campanya acolliment… Llegeix més»