2a. Sessió Xerrada Famílies “Ensenyar a parlar…”

Benvolgudes famílies,
Us volem informar que des de la comissió pedagògica i el programa PROA+ s’ha programat la següent xerrada:
“Ensenyar a parlar, ensenyar a escriure” a càrrec de l’Enriqueta Garriga.
És una xerrada adreçada a famílies de la comunitat de petits i mitjans però oberta a tothom.
Lloc:… Llegeix més»

Voluntariat per a grups interactius.

Aquest curs a l’escola s’ha creat una comissió que té la funció de potenciar la participació de la Comunitat als grups interactius i tertúlies.
Com a Comissió, volem compartir amb vosaltres que ens estem posant en contacte amb diferents agents (universitats, residències, instituts de Granollers, centres… Llegeix més»

Renovació del Mural i del Rocòdrom

A l’escola estem d’estrena!
Com deveu haver vist aquests darrers dies, la paret del rocòdrom ha anat guanyant color i ha anat agafant forma. Ens fa molta il·lusió estrenar aquesta remodelació, i veure amb mirada renovada aquesta paret que, per a l’escola, és molt més que… Llegeix més»

STEAM – “Comparant la densitat de l’aigua amb la d’altres líquids”

Les nenes i nens de 3r han experimentat què passa quan proves de barrejar diferents líquids amb l’aigua. Després d’acolorir l’aigua perquè es diferenciés de l’alcohol l’han dipositat dins d’un recipient, a continuació han afegit alcohol i després l’oli d’oliva. El resultat ha estat… Llegeix més»