Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialàgic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç els valors humans com a fonament i fita… Són les metodologies que millors resultats estan donant al món.

Podeu veure el dia a dia a l’escola als blocs de les comunitats de petits, mitjans i grans.

Preinscripció curs 18-19

Les dates per a la preinscripció del curs 18-19 són del 13 al 24 d’abril.
Cal trucar al telèfon 938617147 per concertar una entrevista amb l’equip directiu i portar la següent documentació:

• DNI original i fotocòpia del pare o mare o tutor legal que fa la… Llegeix més»

Correconte Sant Jordi 2018

Aquí podeu veure i escoltar el correconte d’aquest Sant Jordi. Els alumnes de la comunitat de mitjans s’han inventat la història, els de la comunitat de petits l’han il-lustrat i els grans li han posat veu. Desitgem que us agradi!!!

Decoració Sant Jordi

La comissió de decoració ha quedat divendres dia 6 d’abril a les 16:30h. per començar a muntar la decoració de Sant Jordi. Us esperem!!!