Els alumnes de P4 fem grafisme creatiu

Aquest curs, els alumnes de P4 fem una sessió a la setmana de grafisme creatiu. Aquest tipus de treball en ajudarà a millorar la nostra psicomotricitat fina i en conseqüència podrem millorar el traç per poder treballar aspectes de la lecto escriptura.
Clica la imatge per… Llegeix més»

FEM PAPER!

El passat dimecres dia 18 d’octubre els alumnes de tercer i quart vam anar d’excursió al Molí Paperer de Capellades. Allà ens van explicar com es feia el paper antigament, vam poder veure la maquinària que utilitzaven i, finalment, vam fer paper amb les nostres… Llegeix més»

La magrana amb els 5 sentits

“La tardor
ja ha arribat,
és el temps de les castanyes…! ”
I del raïm, i dels moniatos, i dels pinyons…i de les magranes!!!
A la classe de la Lluna, hem experimentat amb aquest fruit de tardor: la seva curiosa forma de corona, l’aroma, el gust, la textura… i… Llegeix més»

Posem nom a la classe de P4

Com ja deveu saber, enguany  l’escola ha triat el tema de l’univers com a eix central per als seus projectes inicials. A p4 ens han interessat els temes de… les estrelles, els planetes, la Lluna, els meteòrits, el Sol…. Després de posar-nos d’acord i fer… Llegeix més»

Iniciem el curs 17-18

El setembre ja és aquí i l’escola s’està preparant per rebre els nens i nenes de nou.
El passat dimecres 6 de setembre es van celebrar les reunions d’inici de curs. Si algú no va poder assistir o bé li va  quedar algún dubte al respecte… Llegeix més»

Llistat de llibres 17-18

Com sabeu, a l’Escola La Torreta tenim el programa de llibres socialitzats. Tot i això, per a la vostra informació i per aquelles famílies que ho necessitin, us informem que ja podeu consultar la llista dels llibres que l’alumnat farà servir el proper curs 17-18.
Per… Llegeix més»

Visita de les veterinàries

Els alumnes de la classe dels veterinaris vam tenir molta sort!!!
Ens van venir a visitar dues veterinàries, l’Eva i l’Anna i ens van donar moltíssima  informació relacionada amb el seu ofici. A partir d’un Power Point, ens van explicar totes les possibilitats que té estudiar… Llegeix més»

Projecte Els científics

Aquest curs la classe de 5è B hem estat “Els científics”.
Treballar en petit grup ha estat una de les activitats duta a terme a Projecte. Hem buscat informació sobre alguns dels científics més rellevants de tots els temps. Després, hem fet murals amb la informació… Llegeix més»

Ciències Socials 5èB

Aquest curs la classe de 5è B hem estat “Els científics”.