Sortida a l’Hortus Infantil

El passat divendres, els infants d’I3, I4 i I5 vam passar un dia fantàstic a l’Hortus de Cànoves i Samalús. Allà vam fer un recorregut per les instal·lacions de l’hort on vam veure i provar alguns aliments de temporada que tenien plantats. Després, vam treballar… Llegeix més»

3r- Taller d’art

La setmana passada, els nens i nenes de 3r vam realitzar un taller d’art. La Núria, una experta en l’art, va venir a la classe i ens va presentar diferents activitats per treballar l’art d’una manera molt original i creativa.
Primer de tot vam haver de… Llegeix més»

L’hivern a I4

Les i els Monstres de Colors, aprofitant l’estació de l’hivern, hem après moltes coses relacionades amb les matemàtiques i la llengua oral i escrita.
Hem pogut ampliar el nostre vocabulari amb tot d’elements relacionats amb l’hivern i confegir paraules amb diferents tipologies de lletres (imantades, de… Llegeix més»

Final del curs de STEAM a Atenes

El curs de STEAM a Atenes ha arribat al final i les conclusions són totes molt positives!
Després de tres dies coneixent els aspectes teòrics, hem pogut posar en pràctica allò après tot preparant una programació STEAM. Per a fer-ho, vam crear grups de docents de… Llegeix més»

Sessió de sevillanes a 5è

Aquesta tarda, dins de les activitats de la Situació d’Aprenentatge On visc?, els alumnes de cinquè han gaudit d’una sessió de sevillanes.
La senyora Paz Pastor (àvia de la Paz de 3rB) ens ha explicat: la història de les sevillanes, els seus orígens i ens ha… Llegeix més»

I5 Poema de l’hivern

Els 7 nans i nanes hem après el poema de l’hivern: L’hivern ha arribat, el nas m’ha gelat, posa’t l’abric si no vols un refredat. Mireu aquí el vídeo, esperem que us agradi!

3r – Activitat PAT

Els infants de 3r han fet una representació teatral de titelles. Han utilitzat els seus propis avatars per fer-ho. Cada grup ha pensat una situació, problema o conflicte amb la que es poden trobar a l’escola o que s’hagin trobat alguna vegada i han buscat… Llegeix més»

I5 Racons de l’hivern

La classe dels 7 nans i nanes hem treballat l’hivern fent racons de llengua tot confegint paraules relacionades amb aquesta estació de l’any, llegint endevinalles i buscant la seva imatge, relacionant lletres de pal i lligades, picant les síl·labes amb les imatges de l’hivern, també… Llegeix més»

Dinàmica de cooperació a quart

Aquest mes de març a la classe de quart hem fet una dinàmica de cohesió de grup anomenada el submarí amistós. Amb aquesta dinàmica hem reforçat els nostres vincles, la coordinació i comunicació dins del grup.
Aquesta vegada aprofitat el bon temps, hem realitzat la nostra… Llegeix més»

Poema d’hivern

Les i els Monstres de colors hem estat practicant aquest poema d’hivern durant molts dies! Si el voleu veure i escoltar, cliqueu aquí.
Esperem que us agradi tant com a nosaltres!!

Curs de STEAM a Atenes

Ja fa uns quants anys que la nostra escola forma part d’un consorci Erasmus+ Ka1 amb altres escoles de la zona i el centre de recursos de Granollers.
Aquest any, la primera mobilitat és un curs que es diu “From STEM to STEAM Education: A New… Llegeix més»