Reunions inici de curs 18-19

Benvolgudes famílies,
Donem per enllestit el curs 2017-18, un any ple d’emocions, aprenentatges i vivències al costat dels vostres fills i les vostres.
Ens acomiadem fins setembre, mes que tindran lloc les reunions informatives de principi de curs al gimnàs:
Dimecres 5 de setembre 17-19h P4-P5
Dimecres 5 de setembre 19-21h 5è-6è
Dijous 6… Llegeix més»

COMIAT DE 6è

Durant el matí d’avui hem acomiadat als nostres nens i nenes de 6è. Els alumnes de l’escola han elaborat uns detalls per regalar i fer d’aquest comiat un moment inoblidable i molt especial. Desitgem que gaudiu dels moments màgics que hem viscut tots junts.

MACEDÒNIA a p4

Avui a la classe de la Lluna, hem preparat una refrescant recepta: una macedònia! Hem aprofitat el final del projecte de les maduixeres per incloure el seu fruit en unes postres ben delicioses. No ha sigut pas tan difícil… la part més dura era esprémer les… Llegeix més»

Informacions darrer dia de curs

Benvolgudes famílies,
Us informem de l’horari del darrer dia d’aquest curs
PROGRAMACIÓ DEL DARRER DIA

Divendres 22 de juny

• 9:20h. a 10:15h.

Acomiadament alumnes de sisè. Des de P3 fins a 5è cada classe oferirà un detall a cada alumne de 6è.

• 10:15h. a 10:45h.

Esmorzar a les… Llegeix més»

MATES MANIPULATIVES

Des de l’inici de curs i per introduir els conceptes els alumnes de 1r hem realitzat activitats manipulatives. D’aquesta manera hem entès millor tot el que estudiàvem: capacitats amb ampolles, la suma portant-ne amb regletes, el conceptes de desena i unitats, les hores amb rellotges,… Llegeix més»

Cantata de 2n

Diumenge 3 de juny a les 11:30, alguns alumnes de 2n de les classes de Saturn i les Estrelles, juntament amb les altres escoles del nostre municipi, vam participar en una cantata al Centre Cultural de La Roca del Vallès. Al llarg de dos trimestres… Llegeix més»

CANTÀNIA 5è: PARTÍCULES

Dissabte 2 de juny a les 20:30h els alumnes de la classe dels Satèl·lits artificials (5è) ens van meravellar a l’Auditori de Granollers amb la Cantània.
Aquest any amb la Cantata Partícules hem assistit a l’origen i evolució de l’Univers. Ara fa uns tretze mil vuit cents milions… Llegeix més»

Colònies a Mas Banyeres!

Les nenes i els nens de P5, 2n i 4t han anat de colònies a Mas Banyeres, a Centelles.Han fet un munt d’activitats, rocòdrom, cars, bosc vertical, tir amb arc, exploració de l’entorn, observació d’insectes, la granja,….. Pels de P5 ha estat molt emocionant, ja… Llegeix més»

Sortida 1r, 3r i 5è

El passat divendres 25 de maig els alumnes de 1r A i 1r B, 3r i 5è vam anar a Can Ribas a gaudir d’una jornada d’activitats i jocs relacionades amb l’univers. Ho vam passar d’allò més bé escoltant històries dins del planetari, buscant pistes dins… Llegeix més»

P3 i p4 a Can Ribas

Hola a tots i a totes!
Doncs això ja s’està acabant… dilluns 21 de maig vam fer la darrera sortida del curs. Com que p5 marxarà de colònies (oh…! quina envejaaaa…!) p3 i p4 hem fet una activitat conjunta al bonic emplaçament de Can Ribas de… Llegeix més»

Teatre en Anglès!

Avui, les nenes i els nens d’Educació Infantil hem vist “The Jungle”! Ens han explicat un conte en Anglès i hem cantat un munt de cançons!
Ens ha agradat molt!
Si voleu veure les fotografies, cliqueu aquí!

Viure l’Art amb el pintor Van Gogh

Hem passat el matí de dijous amb l’Agnès i la Sílvia i hem escoltat les seves explicacions sobre la vida de Van Gogh i la seva manera de pintar. Hem conegut la seva manera de pintar i la seva personalitat tant especial!
Ens han explicat… Llegeix més»

Ens hem estrenat com a periodistes!

També hem fet de petits reporters i hem gaudit d’uns dies divertits tot comprant petites joguines. Hem donat mostra que la il·lusió i el valor que li donem a les joguines no es paga amb diners. I el més important que em “donat” les nostres… Llegeix més»