Llistat de llibres 17-18

Com sabeu, a l’Escola La Torreta tenim el programa de llibres socialitzats. Tot i això, per a la vostra informació i per aquelles famílies que ho necessitin, us informem que ja podeu consultar la llista dels llibres que l’alumnat farà servir el proper curs 17-18.
Per… Llegeix més»

Visita de les veterinàries

Els alumnes de la classe dels veterinaris vam tenir molta sort!!!
Ens van venir a visitar dues veterinàries, l’Eva i l’Anna i ens van donar moltíssima  informació relacionada amb el seu ofici. A partir d’un Power Point, ens van explicar totes les possibilitats que té estudiar… Llegeix més»

Projecte Els científics

Aquest curs la classe de 5è B hem estat “Els científics”.
Treballar en petit grup ha estat una de les activitats duta a terme a Projecte. Hem buscat informació sobre alguns dels científics més rellevants de tots els temps. Després, hem fet murals amb la informació… Llegeix més»

Ciències Socials 5èB

Aquest curs la classe de 5è B hem estat “Els científics”.

Colònies 6è

Les colònies de 6è són molt esperades. Amb aquests 3 dies de convivències acomiadaran tota la seva etapa escolar.
Després de la reunió d’ahir, aquí us facilitem la informació que es va proporcionar a les famílies que van poder assistir-hi.
Si teniu qualsevol altre dubte, els mestres… Llegeix més»

Colònies P5, 2n i 4t

Les colònies s’apropen! Ahir es va celebrar la reunió informativa en la qual vam presentar breument les activitats que faran els vostres fills i filles. També us vam entregar la documentació necessària que cal complimentar i entregar als tutors abans del dilluns 29 de maig.
Per… Llegeix més»

Sortida Can Ribas

El passat 9 de maig, i com cada any, els alumnes del nostre centre que no va fa colònies fa una sortida conjunta.
Aquesta vegada els alumnes de P3 i P4 han fet una activitat conjunta: “La màgia dels contes”. En aquesta activitat els més petits… Llegeix més»

Setmana Solidària

La setmana passada vam celebrar, juntament amb el PIC, la Setmana de la Solidaritat.
Des del PIC s’han esdevingut una sèrie d’activitats fora d’horari escolar on han participat les famílies que ho han desitjat.
A l’escola es va tancar la setmana solidària amb una activitat conjunta de… Llegeix més»

Viure l’Art P5

Els nens i les nenes de P5 hem participat en l’activitat de Viure l’Art. Aquest any hem treballat l’autoretrat. L’Agnès ens han explicat molt bé que és un autoretrat i hem vist diferents autoretrats de pintors famosos. Després hem fet el nostre propi autoretrat.
Han quedat… Llegeix més»

Jocs Florals de Sant Jordi 2017

Divendres 21 d’abril vam celebrar el certamen literari dels Jocs Florals.
L’acte va estar dividit en dos torns: el primer va ser amb els alumnes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial.   El segon torn, el van protagonitzar els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior.
Aquí… Llegeix més»