Fem paper reciclat! I3

Les Eruguetes continuem aprenent aspectes relacionats amb la nostra Situació d’Aprenentatge del Reciclatge. Darrerament, hem estat veient el procés de reciclatge de les escombraries un cop les llancem als contenidors de colors. Hem vist, per exemple, que amb els fulls i les cartolines que es… Llegeix més»

Dita d’abril

Aprofitant el mes d’abril i Sant Jordi, els nens i nenes de la classe del Monstre de Colors ens hem après la dita d’aquest mes, tot envoltats i envoltades de flors!!!
Si el voleu veure, cliqueu aquí!

3r – Primers auxilis

Ahir a la tarda vam tenir la visita de la Mireia, infermera del CAP de La Torreta.
Va venir a explicar-nos què hem de fer quan hi ha una emergència. Com hem d’actuar si veiem algú inconscient a terra. Els passos són:

1. Mirar si reacciona dient el… Llegeix més»

Taller del malbaratament alimentari a 4t

Avui a quart ens han vingut a fer un taller per conscienciar-nos del malbaratament alimentari. Hem gaudit d’una estona d’aprenentatges interessants i d’una part més dinàmica. On per grups hem creat un anunci, un cartell i un informatiu per conscienciar sobre aquesta problemàtica. AquíLlegeix més»

Taller del consum responsable

Aquest matí, l’alumnat de cinquè ha gaudit d’un taller sobre el consum responsble, portat a terme per l’OMIC de La Roca del Vallès.
En aquest, els infants han pogut posar en pràctica la compra-venta mitjançant la interpretació de rols, unes feien de venedores i altres de… Llegeix més»

3r Taller: Em cuido

Ahir l’alumnat de 3r va fer un taller anomenat “Em cuido”. En aquest taller van parlar de bactèries i on s’acumulen (poms de les portes, baranes, lavabos, mòbils, diners…). A partir d’aquí vam assenyalar en un pòster d’un cos humà on tenim nosaltres molts bacteris… Llegeix més»

El llac encantat PAT I3

Les Eruguetes goludes seguim fent dinàmiques grupals a les sessions de psicomotricitat per fomentar la cooperació i el treball en equip.
A la darrera sessió de psicomotricitat hem fet el joc de “El llac encantant”. Aquest joc consisteix en travessar d’una banda del llac a l’altra… Llegeix més»