Dia Mundial de la Poesia

El Dia Mundial de la Poesia és una celebració que es realitza cada 21 de març anualment des de l’any 1999, quan la Conferència General de la UNESCO el va proclamar.
A l’escola els alumnes de 2CS hem realitzat un mural. Allí hi podeu trobar la biografia i alguns poemes de poetes molt coneguts que han escrit poemes per a nens i nens. Alguns d’aquests poetes són: Joana Raspall, Lola Casas, Miquel Martí Pol, Joan Maragall,….
Us convidem a veure aquest mural, l’hem posat als vidres de la biblioteca escolar. També allí podreu veure el treball que vam fer pel Dia Internacional de la Dona