Un dia d’olives a Sebes

El dia 13 de novembre, els alumnes de tercer, vam anar d’excursió a Sebes, a fer olives per portar-les al moli  d’oli Flix. A les nou del mati vàrem sortir de l’escola amb autobús fins el mas del director, vam arribar allà i vàrem esmorzar. Després vàrem anar a visitar dos  observatoris d’animals .

Llavors vàrem anar fins al mas de Pitoia caminant, allà  vàrem recollir les olives, vàrem recollir 28 kg d’olives. En acabar de recollir les olives, vàrem tornar al mas del director a dinar. Vàrem estar  jugant una estona al joc de les tasses i les  olles, al del  director i als oficis.

Quan els mestres van acabar de  dinar vàrem anant caminant fins al moli d’oli Flix, ens van ensenyar tot el que tenien i ens van dir per a què servia cada cosa. Després  vam veure  un  video i ja  van vindre els  nostres  pares a  buscar-nos.

ENS HO  VAM PASSAR  MOLT   BÉ !!!

N.F., A.R., I.M. i L.P.