Tret de sortida del Carnestoltes 2017

Ja tenim temàtica i disfresses del Carnestoltes 2017. D’entre totes les propostes fetes per l’AMPA, l’alumnat de l’escola, per votació popular va escollir la temàtica Disney i, per sorteig:

• P3: Blancaneus.
  • P4: Nemo.
  • P5A: El Rey Lleó.
  • P5B: El Llibre de la Selva.
  • 1CI: Toy Story.
  • 2CI: Aladí.
  • 1CM: Piter Pan.
  • 2CM:El Pingüins de Madagascar.
  • 1CS: La Sireneta.

Des d’aquestes  línies volem animar totes les famílies a participar en la confecció de les disfresses, a retornar per uns dies a l’escola (sense exàmens), tornant a gaudir de les estisores, les grapes, l’enganxador… Per cert, sembla impossible que amb uns estris tan senzills es puguin arribar a confeccionar aquestes petites obres d’art que cada anys són les disfresses dels vostres fills i filles, del nostre alumnat.

Des de la direcció de l’escola se us vol demanar disculpes, tot i que el procés d’elaboració de les disfresses s’hagués pogut fer més aviat, tot un seguit de circumstàncies alienes a la nostra voluntat ha fet que a hores d’ara tinguéssim la feina una mica endarrerida, però, a coratge no ens guanya ningú. Som-hi!