Preinscripció 2018-19

L’imprès el podeu trobar a les escoles, als ajuntaments, als serveis territorials del Departament d’Ensenyament i a Internet a la pàgina del Departament d’Ensenyament.

Podeu presentar l’imprès de sol·licitud de dues maneres:

1.- Emplenar-lo a mà o emplenar-lo a l’ordinador i imprimir-lo. Un cop emplenat, l’heu de signar i dins el termini establert l’heu de portar acompanyat de la documentació necessària a l’escola demanada en primer lloc.

2.- Emplenar-lo a l’ordinador i enviar-lo telemàticament. En aquest cas, obtindreu un resguard que heu d’imprimir i signar. Dins el termini establert l’heu de portar, acompanyat de la documentació necessària, a l’escola demanada en primer lloc.

Documentació a presentar per tothom

• Imprès de sol·licitud
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació (document d’identitat, passaport o llibre de família del país d’origen, sentències de separació,….).
  • Original i fotocòpia del document nacional d’identitat (DNI) de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a) o de la targeta de residència on consta el NIE.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària individual (TSI), si la teniu.
  • Original i fotocòpia del carnet de vacunacions.

Documentació acreditativa a presentar només en cas que calgui

• Si el domicili familiar al·legat no coincideix amb el domicili del DNI del/de la sol·licitant o de la targeta de residència on consta el NIE, cal presentar un certificat municipal.
  • Original i fotocòpia del certificat de discapacitat de la persona que al·legui aquesta condició.
  • Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa, monoparental vigent.
  • Còpia de la sentència de divorci.
  • Informe emès per un/a metge/essa del sistema públic de salut en cas de malaltia crònica.