Concentració de rebuig

Avui Dia Internacional de la No Violència, Claustre de Mestres, AMPA de l’Escola i Regidoria d’Ensenyament l’Ajuntament de Flix s’han sumat a la crida i han convocat a les 2 quars d’1 del migdia una concentració per mostrar el rebuig a les actuacions policials dels cossos de l’Estat espanyol que van tenir lloc ahir diumenge i que va deixar més de 800.

L’acte ha comptat amb la presència del claustre de mestres, un grup de famílies de l’escola i la Regidora d’Ensenyament qui, conjuntament amb el Director han fet la lectura del manifest confeccionat pel motiu esmentat.