3a Trobada Xarxa Escola Nova

El passat 19 d’octubre dos membres del claustre de la nostra escola van assistir a la 3a Trobada d’Escoles que estan dins el marc d’Escola Nova 21. Aquesta trobada va tenir lloc a  l’Institut Escola Daniel Mangrané Escardo a Jesús.

Dins d’aquestes trobades totes les escoles poden compartir i mostrar a la resta les activitats, els canvis metodològics, les iniciatives i també les inquietuds que hi han i que es duen a terme als diferents centres. És un treball conjunt de docents, de mestres de primària i secundària encaminat a la transformació educativa.

La propera trobada de la Xarxa Escola Nova a les Terres de l’Ebre serà a finals d’aquest mes a Tortosa i la nostra escola també hi serà present.