Projecte Favela

El passat dimecres 25 va venir l’ex-alumna de l’escola Aida Muñoz per parlar i explicar als alumnes de 1CS un projecte en el qual s’embarca amb molta il·lusió.
L’Aida marxa de voluntaria amb l’ONG Projecte Favela a Brasil, exactament a la favela Rocinha a Rio de Janeiro. S’hi estarà 4 mesos durant els quals els alumnes de 1CS de la nostra escola intercanviaran experiències, cartes, informacions, etc amb els nens i nenes de l’escola on va l’Aida.
Tots estem molt il·lusionats amb aquesta nova relació, tant des de Flix com des de Rio. Tot el què anem fent, el què anem compartint i rebent ho podreu seguir i visitar al Google Sites “Making Friends” que hem creat.