Això ja ha començat

Tot i que socialment no es dóna per començat el curs fins al 12 de setembre, des del dia 1 que els mestres i les mestres som a l’escola endegant-lo.

Un curs que es caracteritzarà per la davallada de la matrícula, un exemple n’és P3 amb només 11 alumnes, la matrícula més baixa de la nostra història. Una altra característica serà la de les jubilacions, però ja en parlarem quan sigui l’hora.

Pel que fa a professorat tenim les següents novetats.

L’Olga Lazcano que el curs passat la teniem a Primària passa a tutoritzar P3, ella és mestra d’educació especial i infanitl. Com que la Meri Ocón ha marxat (ja ens està trobant a faltar) i el mestre Miquel s’ha jubilat, a P5 entren com a tutores la Laura Rofes i la Marta Puig que ve de Bobera, per cert, fa uns anys ja va estar fent una substitució a l’escola. La Núria Domenech s’estrena a la nostra escola, com a mestra, ja que va ser alumna, i farà 1CI. A 1CM tindrem l’Anna Roig que, tot i ser de Xerta no ve de Xerta, i el mestre Miquel que, tot i que el curs vinent venia de Maials, no és de Maials. Només ens falta algú que ens vingui a cobrir una substitució generada per un parell de permisos per tenir cura de menors de 12 anys. Pel que fa a la resta de mestres, tothom continua a les tutories del curs passat, a excepció de Sebastià i Òscar que cootutoritzaran 1CS, de manera que en jubilar-se Sebastià, Òscar assumeixi plenament la tutoria d’aquest curs. Ei, ens deixàvem la Laura Sanclemente que ha vingut a cobrir durant 1 mes el permís de paternitat de Ferran Albiac.

Des d’aquestes línies desitjar-vos un bon curs i animar-vos a assistir a les reunions d’inici de curs, les quals, són molt importants. La primera tindrà lloc el proper dijous 7 de setembre a 2 quarts de 7 de la tarda a Ca Don Ventura. Degut a que comencem amb canvis que afecten des del primer dia a Educació Infantil s’ha convocat de marea extraordinària a les famílies afectades.