Ens visiten mestres xilenes !!

Hem rebut la visita d’un grup de 25 mestres xilenes pertanyents a la JUNJI , Junta Nacional de Jardines Infantiles, que mitjançant el guiatge de l’Associació Rosa Sensat estan coneixent diferents escoles Bressol i de Primària catalanes, per poder introduint canvis profunds a les escoles infantils del seu pais. Durant una setmana s’estan a Catalunya fent visites a centres educatius pels matins i  seminaris de formaciò per les tardes. Un total de 100 mestres repartides en 4 grups sota l’organització de l’Associació Rosa Sensat faran aquest curs aquest viatge finançat i impulsat per les autoritats educatives xilenes.

La missió de la JUNJI és atorgar educació parvularia pública, gratuïta i de qualitat, i benestar integral a nens i nenes preferentment menors de quatre anys, prioritzant en aquells que provenen de famílies que requereixen majors aportacions de l’Estat tendint a la universalització, a través d’ diversos programes educatius amb una perspectiva de territorialitat; des d’una visió de societat inclusiva i de nens i nenes subjectes de drets; i que reconeix les potencialitats educatives dels seus contextos familiars, socials i culturals incorporant-les per donar major pertinència als seus aprenentatges.