14 de juny: Dia Mundial de la donació de sang

Resultat d'imatges de 14 de juny dia mundial de la donacio de sang

Avui dia 14 de Juny és el dia mundial del donant de sang, i per aquest motiu els nens i nenes de 5é A i B han estat repartint diferents fulletons als pares i les mares a l’entrada de l’escola, per a conscienciar-los de la importància de ser generosos en aquest acte. Tota aquesta feina és la culminació del nostre projecte sobre La Circulació de la Sang que varem iniciar al començament d’aquest trimestre.

D’altre banda us oferim aquest anunci – recomanació que hem gravat a la ràdio en motiu d’aquest dia tant especial.

Gràcies per escoltar-nos!