Propostes de treball

Les Propostes de treball es duen a terme a EI i CI amb dues mestres a l’aula. L’objectiu és reforçar i/o presentar nous continguts que per la seva dificultat necessiten una manera de treballar més manipulativa i individualitzada. També és molt important reforçar l’autonomia de l’alumnat i d’aquesta manera la seva autoestima.

A EI es plantegen 4 propostes, dues de les quals són dirigides per les mestres que són Lectoescriptura i Lógico-Matemàtiques. Les dues restants són autònomes i es treballa el Joc i el Llenguatge plàstic.

L’elecció de les propostes és lliure amb la condició que han de passar per les 4 Propostes durant les 4 sessions.

A CI l’alumnat es distribueix en 6 grups, dos grups tenen activitats dirigides per les mestres i quatre activitats són autònomes. Es treballen les àrees de llengua catalana i matemàtiques (comprensió lectora, expressió escrita, grafisme, càlcul, introducció de la calculadora, tablets… depenent de les necessitats de l’alumnat en referència al currículum).