Projecte de teatre (5è i 6è)

El teatre és una part important del currículum en competències bàsiques de l’àrea de llengua catalana del cicle superior ja que amb aquesta activitat es treballa tota la part oral, expressió corporal, llenguatge no verbal, expressivitat, treball en equip, la responsabilitat compartida, la memorització…

Els alumnes de 5è fan un “tastet” representat l’obra de Sant Jordi per tots els nens/es de l’escola el dia dels Jocs Florals.

Els alumnes de 6è fan el teatre com a projecte interdisciplinar al llarg del curs. Aquest teatre  forma part del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Viladecans. Al 3r trimestre els alumnes fan la representació de l’obra treballada al llarg del curs a la sala petita del Atrium.