Activem l’anglès

Què és “Activem l’anglès”?

Activem l’anglès és el conjunt de canvis, propostes, noves idees i projectes plantejats per un Departament nou a l’escola, el Departament d’Anglès. El que es pretén és que d’una manera més vivencial, amb més diversitat de propostes, i anant un pas més enllà els/les nostres alumnes aconsegueixin un coneixement més global de la llengua, que millorin la seva capacitat i la seva competència comunicativa en anglès.

Per tal d’aconseguir aquest objectiu hem començat amb alguns canvis i seguim… hem arreglat i equipat una classe, ara és l’aula d’anglès, a més de treballar-hi durant les sessions de mitjos grups, també hi tenim un punt de reunió de les mestres del departament, un centre de recursos amb tot el material d’anglès del que disposem, i un espai on treballar per racons: el racó dels ordinadors, el de lectura, amb una petita biblioteca, etc.

Seguirem treballant en col·laboració amb els nostres amics de l’ e-twinning (socis d’arreu d’Europa amb qui intercanviem propostes, projectes, treballs, i la llengua de comunicació sempre és l’anglès). Aquest any els nostres alumnes de 4t faran les seves colònies d’immersió lingüística amb mestres nadius. Hem fet un petit projecte de Sta. Cecília en col·laboració amb la mestra de música, teatre en anglès, canvi de metodologia, treball per racons, una part d’algun dels projectes de medi, en anglès, English Science Project. I, en uns dies farem el Christmas Journey over English, persones de diferents països de parla anglesa vindran a l’escola per explicar contes i tradicions del seu país a tots els nens de l’escola.

Així que ja veieu, Activem l’anglès són moltes coses, però una finalitat, que els/les nostres alumnes millorin l’anglès, mentre gaudeixen de diferents experiències relacionades amb l’aprenentatge de la llengua.