Serveis digitals

Us mostrem els serveis digitals que l’escola posa a disposició de famílies, alumnat i professorat:

• Espais i equipament TAC:
    • el centre té a disposició de l’alumnat una aula d’informàtica equipada amb ordinadors de sobretaula i portàtils. A més a més disposem de tauletes i Chromebook.
    • en totes les aules del centre es disposa de dispositius de projecció, alhora que té aules dotades amb pantalles digitals interactives.

• Des del curs 2020-2021 el professorat disposa d’un ordinador portàtil personal cedit pel Departament d’Educació i l’alumnat de 6è va ser dotat amb un Chromebook que gestionen des de l’escola.
    • Properament el Departament d’Educació farà la dotació de portàtils per la resta d’infants de CS, i d’unes pantalles interactives per a totes les aules ordinàries.
  • Google Workspace for Education: ens permet disposar d’espais compartits de treball virtual, a més de la possibilitat de treballar online amb les eines que ens ofereix. L’entorn ens permet generar correus corporatius per alumnat i professorat i ens facilita la comunicació a través de Gmail. L’equip docent de la nostra escola utilitza el DRIVE (Workspace) com a eina de treball i magatzem. Les carpetes que hi tenim estan compartides amb la totalitat de l’equip per tal que tothom hi tingui accés tant per visualitzar com per editar-ne el contingut. S’utilitzen com a magatzem de diferents informacions així com a documents per treballar de manera individual o col·lectiva. També s’utilitza com a eina de comunicació i registre d’acords. És el canal on tenim recollides les informacions referides als informes de l’alumnat.
  • Espai Virtual d’Aprenentatge (EVA). El professorat pot crear les seves aules virtuals amb Classroom.