1r GOT TALENT A L’ESCOLA!!!!

El passat 13 de juny tots els alumnes de primària de l’escola que ho desitjaven, van poder pujar a l’escenari del teatre per mostrar el seu talent als altres. Ho van fer de manera lliure i interpretant el que millor saben fer. Ho vam gaudir molt tant els artistes com els espectadors. En total es van apuntar 42 grups d’alumnes que lliurement i buscant-se ells petites estones per assajar-ho van aconseguir fer un espectacle molt entretingut i divertit.

Entre les actuacions que es van poder veure hi havia ball, cant, gimnàstica artística, judo, futbol, bàsquet, màgia, dansa clàssica entre altres.

L’experiència ha set molt positiva i esperem repetir-ho el proper curs!!

Us deixem un recull de fotografies perquè podeu veure com van disfrutar els alumnes.