SORTIDA AL CONGOST 5È

El divendres 10 d’abril els nens de cinquè varem fer la segona sortida al congost. Vam tenir l’oportunitat de fer moltes activitats diferents i ens van agradar molt. Ens ho vam passar molt i molt bé!

Caminada Puigberenguer

Aquest any la caminada serà plana pels voltants de la Riera de Rajadell.
Ja vam pujar prou l’any passat
Sortirem des del bosc del Suanya i a través de corriols passarem per la Font de l’Arrel i la Font de la Girada. (aprox. 1h)
Allà pararem per… Llegeix més»

La Sèquia 4t

Els alumnes de 4t Han fet el recorregut  d’un tram de la Sèquia de 15 quilòmetres, des de Sallent fins el Parc de l’Agulla, per completar sobre el terreny el tema de l’aigua.

SORTIDA AL CONGOST 6È

Els alumnes de sisè hem fet l’última sessió del curs al Congost. Hem passat tot el matí fent diferents activitats, tant de gimnàstica com d’atletisme. Hem pogut provar activitats noves com el llançament de martell o de disc.

Hora del Conte (març)

Ja estem a finals de març i aviat les vacances de Setmana Santa, per això, ja tornem a ser aquí per explicar­-vos molts contes!!!
Serà aquest divendres dia 27 de març a les 16’45h al pati de petits on durant la Festa de l’entorn vàrem muntar… Llegeix més»

TALLER DE TOCA-TOCA A P3

Els alumnes de P3 han rebut una visita molt especial… tota una colla d’animalets!!!! Per un dia, les fures i els guarans han estat acompanyats d’una tortuga, del camaleó, la pogona, la iguana, el mussol, la taràntula, l’eriçó i d’una serp.

El Marc, de la granja del Mujal, ens ha explicat aspectes de la morfologia d’aquests animals, del seu hàbitat, dels seus costums i moltes curiositats! El millor de tot és que els hem pogut observar, tenir molt a prop i fins i tot, els infants més valents, els han tocat!

TALLER SABÓ 5È

Els nens i nenes de 5è hem fet pastilles de sabó de manera tradicional. Barrejant  oli d’oliva reciclat, aigua, sal de cuina , sosa càustica i olis essencials per donar-li aroma, i sobretot, remenant molt bé aquests ingredients, s’obté unes pastilles de sabó molt indicades… Llegeix més»

FESTA DE L’ENTORN

El passat dissabte 7 de març, l’escola es va omplir de pares, mares, nens i nenes i alguns avis per participar en la festa de l’entorn del Puigberenguer.

Va ser una bona oportunitat per ajudar a millorar la nostra escola tot compartint la companyia d’altres famílies.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Per acabar la festa i recuparar foces vàrem poder compartir una fantàstica fideuà.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gràcies a tots per la vostra participació!!!!

EL CARNESTOLTES A EDUCACIÓ INFANTIL

Els alumnes d’educació infantil hem gaudit molt amb la visita del Rei Carnestoltes.

El vam rebre amb instruments de música i fent molta xerinola!!! Els alumnes de 3r. en van ajudar ja que van preparar un bonic pregó de benvinguda!

Amb el Rei Carnestoltes entre nosaltres va arribar la disbauxa i la diversió, doncs ens va preparar sorpreses per a cada dia: racó de disfresses, maquillatge, màscares, celebració del dijous llarder i un ball per concloure la setmana. Va arribar el dia de la seva crema… i esperem il·lusionats que torni l’any vinent a fer-nos companyia i a gaudir d’allò més!!!

JUGUEM I APRENEM ALS ESPAIS DE P3

Els alumnes de P3 ja fa dies que hem iniciat ESPAIS. Els nens i nenes tenim l’oportunitat de triar a quin espai volem anar a jugar i aprendre, quina activitat volem fer, amb qui… Ens agraden molt perquè ens trobem FURES I GUARANS. Som pocs a cada espai i aprenem a jugar millor i a compartir més bé.
Mireu quines propostes més divertides tenim!!!!

HORA DEL CONTE (MARÇ)

Aquest passat divendres la biblioteca de l’escola es va omplir de contes.

Aquesta vegada acompanyats de la viola de l’Ana i la guitarra del Roger, també es va omplir de música i vàrem poder ballar.