RECORDATORI: DEVOLUCIONS DE TIQUETS DE MENJADOR

Dijous 25 de juny serà l’últim dia que es procedirà a la devolució dels tiquets de menjador d’aquest curs que us sobrin. Passats aquest dies NO es farà cap devolució més, ja que hem de tancar el curs.
L’horari serà el mateix que l’habitual per la venda.
Gràcies!

AUDICIÓ 3r A Guepards

La classe dels Guepards 3r A vam fer la nostra primera audició d’instruments. Vam voler tocar pels alumnes de 6è, ja que se’n van de l’escola.

AUDICIÓ VIOLÍ A LA CLASSE DELS TIGRES DE BENGALA

A la classe dels tigres aquest curs hem fet un parell d’activitats de música :

La Canço del “Sol solet” amb text de Joan Maragall. Ens ha fet il.lusió gravar-nos i sentir-nos. També vam treballar el violí durant el segon trimestre. La Laura ens el va tocar i ens va explicar algunes coses, vàrem sentit “L’hivern de Vivaldi”, també el Pizzicato i Polka” de J.Strauss i vàrem fabricar-nos un petit estri per entendre el funcionament d’aquest instrument. També en varem tocar i remenar un, que ens va regalar un pare.

LES FLORS A P5

Les nenes i els nens de les classes de P5 hem aprofitat l’esclat de la primavera per anar a collir flors, observar-les i dibuixar-les.

També hem parlat de les seves parts i de perquè serveixen.

El resultat ha estat molt vistós.

Mireu, mireu…     (cliqueu per fer el video més gran)

ESTRENEM NOVA PÀGINA WEB!!!!

Ens fa molta il·lusió anunciar-vos que tenim una nova pàgina web de l’escola Puigberenguer!!!!

Creiem que la pàgina web pot ser una eina molt útil de comunicació entre família i escola, on podeu trobar molta informació relativa de l’escola. Per això us convidem molt efusivament a que entreu en ella, mireu, remeneu… Si voleu visitar-la, podeu accedir-hi des de : www.puigberenguer.cat

Esperem que compartiu molts moments amb els vostres fills/es mirant les notícies de la seva classe i que la trobeu molt útil com a eina de consulta.

ELS NOMS DE LES CLASSES

Com sabeu, aquest any tots els noms de les classes tenen relació amb els animals en perill d’extinció. Els noms que hem triat entre tots són els següents:

P3 A : FURA DE BOSC
P3 B : GUARÀ CATALÀ