INICIEM EL PROJECTE DELS ROMANS A 5È

Quo vadis? Ben Hur, Gladiator … hem vist moltes pel·lícules de romans i n’hem sentit a parlar … però coneixem com van arribar a Catalunya, com vivien, què feien en el seu temps lliure? Aquestes i altres preguntes són les que han començat a plantejar-se els alumnes de cinquè.

Amb gran entusiasme i motivació, hem iniciat el projecte sobre els romans, tan a 5è A com a 5è B. Aquí us deixem una mostra d’imatges que recullen l’instant, però no tot el que s’estava coent a l’aula en aquell moment.

IMG-20170427-WA0002

SANT JORDI A CICLE SUPERIOR

Divendres dia 21 d’abril, amb motiu de la festivitat de Sant Jordi, els alumnes de 5è i 6è van representar unes obres de teatre, en aquesta ocasió, en anglès. Us preguntareu, quin és el vincle de fer unes obres en anglès per la diada de Sant Jordi? Doncs vet-ho aquí que, Sant Jordi és patró d’Anglaterra i a més a més, com ja deveu saber, aquest dia es commemora la mort de William Shakespeare, un dels autors més importants de la literatura anglesa.

A continuació podeu clicar damunt de la imatge i veureu una foto de cada grup d’artistes, després de la representació.

IMG-20170421-WA0011

BICICLETADA DE 6È

Com cada any, els alumnes de 6è han fet la ja tradicional bicicletada. És una sortida molt esperada pels nois i noies que, quan arriba el bon temps, saben que faran. Aquesta vegada, en tornar de les vacances de Setmana Santa, aprofitant el bon temps d’aquest dies, van agafar les bicicletes i a fer camí … A continuació, podeu veure un recull d’imatges per a que us en feu una idea.

Bicicletada

TOTS AL CINEMA!!!!

Tots els alumnes de l’escola hem anat d’excursió al cinema, ja que aquest és l’eix que dóna nom a totes les nostres classes.

Com els alumnes d’educació infantil tenim noms relacionats amb el gènere d’animació, vam passar una bona matinal veient les aventures de la Popi i el Brunch en la pel·lícula de “Trolls”.

Els alumnes de 1r., 2n. i 3r van gaudir plegats visionant “Canta”, que malgrat les dificultats que viuen els personatges, ens fan passar moments molt divertits i aconsegueixen un final feliç.

Els alumnes de 4t., 5è. i 6è van tenir l’oportunitat de veure una pel·lícula de gènere musical que ha obtingut diferents reconeixements i guardons en el món del cinema: “La, la land”.

Per a tots va ser una experiència divertida i engrescadora. Repetim???

AUDICIONS

Acomiadem el trimestre amb “Annen-Polka”, op. 117,  de Johann Strauss. És una música alegre i lleugera. Si voleu escoltar-la aquí teniu l’enllaç.

Desfibril·lador

Ja està instal·lat el nou desfibril·lador del Puigberenguer. Està ubicat en una vitrina al porxo de l’escola.

En cas de necessitar-lo, cal treure’l de la vitrina per a porta-lo al lloc de l’emergència i trucar al 112 i seguir les indicacions telefòniques.
Si qui obre la… Llegeix més»

ENGLISH WEEK (4)

Friday, last day of English Week …

Divendres, darrer dia de l’English Week, hem tingut teatre per a totes les edats, a càrrec de la companyia Look Out, formada per actors professionals nadius que han interpretat 3 obres de teatre en anglès, per als diferents cicles de primària.

Els alumnes de 1r i 2n han pogut veure l’obra The Birthday Pizza, a 3r. i 4rt. l’obra ha estat The Greedy King and Queen i els més grans, a la tarda, han vist l’obra Passion for Fashion. Totes elles, divertides i amb participació dels alumnes de l’escola.

D’altra banda, després d’una setmana on els nens i nenes han après, jugat i parlat en anglès, finalment, totes les classes han rebut un diploma on es reconeixia aquest entusiasme i participació per part de tots els alumnes.

Tot seguit, podeu veure un recull de fotografies de l’obra Passion for Fashion i el lliurament de diplomes als alumnes de Cicle Superior.

dsc01465

JORNADA DE PORTES OBERTES

Dissabte 18 de març, en horari de 10 a 13h, el Puigberenguer obre les seves portes amb molta il·lusió per compartir amb tots vosaltres el nostre projecte educatiu.

Us hi esperem!!!!

ENGLISH WEEK (3)

Hello families and children!

Avui dijous hem continuat amb l’intercanvi d’actuacions per les diferents classes de l’escola. Aquí us deixem una mostra de dues de les obres interpretades pels alumnes de cinquè. Les obres que han interpretat han estat: The three billy goats gruff i The Little Red Hen i el públic, els alumnes de primer.

ENGLISH WEEK (2)

Hello everyone!

Continuem amb l’intercanvi d’actuacions entre classes, aquesta vegada us compartim obres de teatre i cançons interpretades, pels alumnes de 6è i 3r de primària, respectivament.

Aquí podeu veure uns videos de les actuacions de les classes de 4t.

FESTA DE L’ENTORN 2017

Dissabte 18 de març el tornarem a destinar a millorar l’entorn de l’escola dels nostres fills

L’horari previst és:

09:30 Obertura dels cadenats de les portes d’accés.
09:45 Esmorzar per agafar forces.
10:00 Començarem la feina. Es podrà triar entre:

1. Neteja d’embornals al pati del parvulari.
  2. Repintar els jocs i línies pista de futbol i bàsquet.
  3. Reparació de les taules-berenador.
  4. Pintar tanca metal·lica de la zona dels berenadors.
  5. Envernissar tanques i bancs.
  6. Preparació del sofregit per la fideuà del dinar.

Com sempre, qui disposi de pics, pales i carretons, aniria bé que ho porti.

13:30 Rentar-se les mans i sessió de massatges (només a la ronyonada)
14:00 I qui vulgui…FIDEUÀ!!!!!.  Cal portar-se els plats, coberts, gots i tovallons.

Preu del tiquet de dinar: 5€ pels adults i 3€ pels nens

És imprescindible apuntar-se prèviament, abans de dijous 16 de març, mitjançant el formulari del web o lliurant a la bústia de l’AMPA el resguard que es repartirà a les famílies que no tinguin e-mail.

Esperem ser una bona colla per treballar i fer gresca !!!!