RECOMANACIONS PER A L’ESTIU

Seguint les recomanacions dels tutors/es dels vostres fill/es, aquí teniu els llibres i/o quadernets que poden anar fent durant aquestes vacances d’estiu:

PRIMER CURS

• Quadern d’estiu 1. Ed. Barcanova    o bé
  • Quadern de vacances 1 Editorial Nadal o bé
  • Camallarg 1 Col·lecció “L’avió de paper”   Ed. Vicens Vives

AUDICIÓ 3r A Guepards

La classe dels Guepards 3r A vam fer la nostra primera audició d’instruments. Vam voler tocar pels alumnes de 6è, ja que se’n van de l’escola.

AUDICIÓ VIOLÍ A LA CLASSE DELS TIGRES DE BENGALA

A la classe dels tigres aquest curs hem fet un parell d’activitats de música :

La Canço del “Sol solet” amb text de Joan Maragall. Ens ha fet il.lusió gravar-nos i sentir-nos. També vam treballar el violí durant el segon trimestre. La Laura ens el va tocar i ens va explicar algunes coses, vàrem sentit “L’hivern de Vivaldi”, també el Pizzicato i Polka” de J.Strauss i vàrem fabricar-nos un petit estri per entendre el funcionament d’aquest instrument. També en varem tocar i remenar un, que ens va regalar un pare.

LES FLORS A P5

Les nenes i els nens de les classes de P5 hem aprofitat l’esclat de la primavera per anar a collir flors, observar-les i dibuixar-les.

També hem parlat de les seves parts i de perquè serveixen.

El resultat ha estat molt vistós.

Mireu, mireu…     (cliqueu per fer el video més gran)

ESTRENEM NOVA PÀGINA WEB!!!!

Ens fa molta il·lusió anunciar-vos que tenim una nova pàgina web de l’escola Puigberenguer!!!!

Creiem que la pàgina web pot ser una eina molt útil de comunicació entre família i escola, on podeu trobar molta informació relativa de l’escola. Per això us convidem molt efusivament a que entreu en ella, mireu, remeneu… Si voleu visitar-la, podeu accedir-hi des de : www.puigberenguer.cat

Esperem que compartiu molts moments amb els vostres fills/es mirant les notícies de la seva classe i que la trobeu molt útil com a eina de consulta.