DEVOLUCIÓ DE TIQUETS DE MENJADOR

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que a partir del dia 16 de juny fins el 30 de juny (ambós inclosos) es farà l’abonament dels tiquets de menjador que no hagueu fet servir.

L’horari serà el mateix que per la venda de tiquets.

Us recordem que un cop passat el 30 de juny NO es farà cap devolució més, ja que hem de tancar el curs. Gràcies!

FESTA DE PRIMAVERA 2016

FestaDePrimavera

El proper dissabte 4 de juny tenim una cita molt especial a l’escola, la Festa de primavera del Puigberenguer. Es un dia, ple d’activitats, per disfrutar tant el matí com a la tarda.

HorariFestaPrimavera2016

La festa està oberta a alumnes, mestres i als seus familiars (pares, mares, avis, àvies, tiets, tietes…). Recordeu que poder-hi assistir és necessari sol·licitar les vostres entrades mitjançant el full que us varen entregar.

Per tal que la festa sigui un èxit, us demanem la vostra col·laboració. Si podeu col·laborar una estona, apunteu-vos a la graella de col·laboradors que heu rebut per mail.

*Nota: En el programa que us va arribar en paper hi faltava l’animació infantil de les 12h.

CENTENARI ROALD DAHL

En motiu del centenari del naixement del nostre autor preferit Roald Dahl els alumnes de cicle mitjà han fet una exposició davant els pares de la seva biografia, obres i personatges, i han llegit fragments dels llibres que llegeixen habitualment a la classe.

AUDICIONS

Les últimes setmanes heu pogut escoltar:
-“M’agrada anar de colònies” de Jordi Tonietti.

-“Cuplé del savi i la pomera” i “Tarantel.la llaminera” que havien après els alumnes de cinquè per la cantània d’aquest curs.

-“YCAM” https://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k

AUDICIONS

Aquests darrers dies, tot recordant Prince, hem sentit la cançó “Baltimore”, tema que va escriure quan aquesta ciutat, a causa de la mort d’un ciutadà afroamericà mentre estava sota custòdia de la policia, va viure unes setmanes d’intensa violència als carrers.
En un moment… Llegeix més»

SORTIDA A LA SEU DE MANRESA

No s'ha pogut carregar l'àlbum. S'ha esgotat el temps d'espera. Proveu a carregar la pàgina de nou.

El dilluns 11 d’abril els nens i nenes de tercer vàrem anar a visitar la Seu, com a activitat  dins el projecte de “Manresa”.  La vàrem visitar per dins i per fora i també en vàrem fer un dibuix. En la visita ens va acompanyar… Llegeix més»

AUDICIONS

Aquesta setmana podem escoltar “La llum que portes dins”, cançó que forma part del proper àlbum de “Gossos” que està previst que surti el mes de setembre.