AUDICIONS

Darrerament, hem escoltat la cançó ANY 2017 del grup Esquirols el nom de la qual va ser l’excusa per promoure el concert d’homenatge a aquest grup que va tenir lloc justament el dia 12 de febrer de l’any 2017.

Carnestoltes ja ha arribat i a l’entrar… Llegeix més»

EL REI CARNESTOLTES ENS MANA QUE…

dscn83111

El dia 22 comença la setmana de la diversió

diu el Rei Carnestoltes amb emoció.

Si us ho voleu passar molt bé,

estigueu atents al que us diré:

DIMECRES per fer xerinola,

en PIJAMA has de venir a l’escola!!!!

DIJOUS, un MITJÓ DE CADA COLOR poseu,

i una SABATA DIFERENT a cada peu!!!!

DIVENDRES serà el més divertit!

amb el PIJAMA, ELS MITJONS I SABATES DIFERENTS

i un PENTINAT ORIGINAL… a pensar-hi, que teniu temps!!!!

Si voleu ser uns poca-soltes,

feu tot el que mana el Rei Carnestoltes!!!!

dscn83081

dscn83091dscn83101

ARRIBA EL REI CARNESTOLTES!!!!

Ha arribat el Rei Carnestoltes al Puigberenguer!!!

I amb ell, l’alegria, la disbauxa i la diversió!!!!

Els alumnes de parvulari hem sortit a rebre’l fent gresca i moooolt soroll, i hem anat a la pista a escoltar el seu pregó.

Els subdelegats dels cursos de primària han llegit aquest pregó que han preparat conjuntament tots els alumnes per classes.

Clicant l’enllaç podreu veure una mostra de fotografies:

TALLER DE CINEMA

En motiu del projecte de Cinema que estem realitzant els nens i nenes de quart, el passat dimecres 18 de gener  ens va visitar l’Antonio Barrero (director del FIC-CAT, Festival internacional de cinema en català). Amb ell vam aprendre diferents aspectes a tenir en compte… Llegeix més»

RACONS A P5

Els alumnes d’Educació Infantil de P3, P4 i P5 hem començat a fer nous racons en aquest trimestre.

En aquest video us mostrem els diferents racons que realitzen els alumnes de P5:

L’AMPA ESTRENA NOU LOGO

Coincidint amb la jornada de portes obertes i la festa de l’entorn, l’AMPA estrena logo. N’hi hauran dues versions:

– La primera únicament amb la paraula AMPA utilitzant la P del símbol de l’escola.

– La segona, per aquelles comunicacions on es requereixi informar clarament del nom… Llegeix més»

ESTRENEM NOVA PÀGINA WEB!!!!

Ens fa molta il·lusió anunciar-vos que tenim una nova pàgina web de l’escola Puigberenguer!!!!

Creiem que la pàgina web pot ser una eina molt útil de comunicació entre família i escola, on podeu trobar molta informació relativa de l’escola. Per això us convidem molt efusivament a que entreu en ella, mireu, remeneu… Si voleu visitar-la, podeu accedir-hi des de : www.puigberenguer.cat

Esperem que compartiu molts moments amb els vostres fills/es mirant les notícies de la seva classe i que la trobeu molt útil com a eina de consulta.