FESTA DE PRIMAVERA 2016

FestaDePrimavera

El proper dissabte 4 de juny tenim una cita molt especial a l’escola, la Festa de primavera del Puigberenguer. Es un dia, ple d’activitats, per disfrutar tant el matí com a la tarda.

HorariFestaPrimavera2016

La festa està oberta a alumnes, mestres i als seus familiars (pares, mares, avis, àvies, tiets, tietes…). Recordeu que poder-hi assistir és necessari sol·licitar les vostres entrades mitjançant el full que us varen entregar.

Per tal que la festa sigui un èxit, us demanem la vostra col·laboració. Si podeu col·laborar una estona, apunteu-vos a la graella de col·laboradors que heu rebut per mail.

*Nota: En el programa que us va arribar en paper hi faltava l’animació infantil de les 12h.

AUDICIONS

Aquests darrers dies, tot recordant Prince, hem sentit la cançó “Baltimore”, tema que va escriure quan aquesta ciutat, a causa de la mort d’un ciutadà afroamericà mentre estava sota custòdia de la policia, va viure unes setmanes d’intensa violència als carrers.
En un moment… Llegeix més»

SANT JORDI 2016 C.MITJÀ

No s'ha pogut carregar l'àlbum. S'ha esgotat el temps d'espera. Proveu a carregar la pàgina de nou.

Els alumnes de cicle mitjà han celebrat la diada de St. Jordi llegint els contes que han creat a partir de les il•lustracions que ens va dibuixar Valentí Gubianes el dia que ens va visitar.

SORTIDA A LA SEU DE MANRESA

El dilluns 11 d’abril els nens i nenes de tercer vàrem anar a visitar la Seu, com a activitat  dins el projecte de “Manresa”.  La vàrem visitar per dins i per fora i també en vàrem fer un dibuix. En la visita ens va acompanyar… Llegeix més»

AUDICIONS

Aquesta setmana podem escoltar “La llum que portes dins”, cançó que forma part del proper àlbum de “Gossos” que està previst que surti el mes de setembre.