SORTIDES I COLÒNIES

Al Projecte Educatiu del Centre (PEC) i al Pla Anual (PA) es contempla un pla de sortides de caire pedagògic que considerem necessàries per a la formació dels nens i les nenes. Si per qualsevol motiu un nen o una nena  no pot participar en alguna de les activitats organitzades, l’escola li oferirà un servei alternatiu dins del centre.

Per aquest curs 2017-2018 hem organitzat una estada de colònies d’immersió lingüística d’anglès els dies 18,19 i 20 d’octubre de 2017 a l’alberg “Torre Ametller” a Cabrera de Mar i una estada de colònies pels alumnes de P4 a 6è a la casa de colònies ‘Can Montcau’ a la Roca del Vallés, els dies 30 i 31 de maig de 2018

També es fa una sortida conjunta per a tota l’escola. Aquell dia els alumnes realitzen activitats adaptades als diferents nivells. Aquest any l’escola anirà a la Granja Adventure Park a Terrassa. Aquesta sortida es fa possible gràcies a la subvenció de la ONG ‘Ayuda en Acción’

Objectius:

• Afavorir l’autonomia del nen/a fora de l’àmbit escolar i familiar.
  • Desenvolupar els hàbits personals (higiene, menjar, vestir-se, ordre, etc.) i els col·lectius.
  • Aprendre a compartir i a asumir responsabilitats dins del seu grup i gaudir de les experiències que això comporta.
  • Aprendre a conviure amb els companys, companyes, mestres i monitors en situacions diferents a les quotidianes.
  • Oferir els nens i les nenes noves possibilitats per a desenvolupar-les en el seu temps lliure.
  • Afavorir el contacte amb la natura fomentant la seva sensibilitat i respecte.
  • Conèixer i contactar amb els elements de la natura, especialment del mar, mitjançant el joc i potenciant les possibilitats del seu cos.
  • Desenvolupar el coneixement de les diferents àrees aprofitant els elements de la natura (platja, mar…).

SORTIDES DEL CURS 2017/2018

CICLE D’INFANTIL

• Ludoteca.
  • Descobrim la biblioteca Sant Ildefons.
  • Música al Patronat: Contes per minuts (P5)

CICLE INICIAL

• Música al Patronat: De poetes, cançonetes.
  • Visita a la biblioteca Sant Ildefons.
  • Visita als bombers (1r).
  • Jocs al món (2n).

CICLE MITJÀ

• Coneguem l’Ajuntament (3r).
  • Música al Patronat: Descobreix el so i el metall.
  • Visita a Mercabarna (3r).
  • Visita al Riu (4t)
  • Festa al Riu (4t)
  • Teatre al Patronat: Puig i Fontanals carters professionals.
  • Olimpiades (4t).
  • Pistes d’atletisme (3r).

CICLE SUPERIOR

• Teatre al Patronat: Set de ballet.
  • Visita guiada a la Sagrada Família (5è).
  • Esport adaptat (5è).
  • La milleta (6è).
  • Curses d’orientació (5è).
  • Música al Patronat: Música per Camaleons
  • Jocs preesportius (6è).
  • Visita al parc agrari (5è).
  • Tibidabo (6è).