PREINSCRIPCIÓ 2016-1017

Està en tràmit de publicació al DOGC la resolució per a la preinscripció del curs 2016-2017 per als ensenyaments d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, centres integrats i ensenyaments professionals de música i dansa.

Els terminis previstos de presentació de sol·licituds són:

• Del 30 de març al 7 d’abril, per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria

A la jornada de portes obertes (encara pendent d’assignar el dia, us informarem en breu) cada centre educatiu us pot informar del seu projecte educatiu, dels ensenyaments que imparteix, de les places de què disposa, de l’adscripció a altres centres i si té mitjans específics d’adaptació a determinades discapacitats dels alumnes. Normalment els centres organitzen jornades de portes obertes abans del període de preinscripció.

Les sol·licituds s’ordenen d’acord amb l’aplicació dels criteris de prioritat que tenen associat un barem

• Criteris generals
    • Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
    • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
    • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
    • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
    • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
    • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.
    • Criteris complementaris
        • Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
        • Si l’alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s’hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
        • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l’alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.

• Podeu consultar en aquest enllaç la documentació necessària per acreditar els punts.

En breu us podreu descarregar el full de preinscripció i les instruccions per a omplir-lo.

CARNAVAL!

Ja ha arribat la temporada boja de l’any. Aquest any el Rei Carnestoltes arriba ben matiner!

Divendres 29 de gener, Sa Majestat ha llegit el Pregó davant de tots els nens i nenes de l’escola. Ha rigut dels mestres, ha animat als nens a fer trapellades i ens ha dictat les consignes més llunàtiques que se li han passat pel cap!

66666666666666666666    4444444444444444444444444444444    IMG_6046

Dilluns dia 1 haurem de portar… EL PIJAMA, LA BATA, LES SABATILLES!
Dimarts dia 2 haurem de portar… LA ROBA DELS COLORS DEL PARXÍS!
Dimecres dia 3 haurem de portar… UN PENTINAT BOIG I UN MAQUILLATGE!
Dijous dia 4 haurem de portar… LA ROBA D’ALGUNA TRIBU URBANA!

I divendres dia 5, a les tres de la tarda… ESTEU TOTS CONVIDATS A LA RUA!

Segons marca la tradició, el dia 4 se celebra el Dijous Gras. A infantil, s’esmorzaran truites i més vianda calòrica!

Dimecres de Cendra (el dia 10) la disbauxa acaba: en alguns llocs es crema al Rei Carnestoltes, en altres llocs, s’enterra una sardina, i es dóna pas a l’arribada de la Vella Quaresma, que dicta unes normes molt estrictes de comportament i alimentació!
Arribarà amb les seves 7 cames, que anirem treient fins que arribin les vacances de Setmana Santa.

Aprofitem per recordar-vos que dilluns dia 8 és festa de lliure disposició, per tant, l’escola romandrà tancada!

ESMORZARS SALUDABLES

L’esmorzar, és sense dubtes, un dels àpats més importants del dia. Per això us demanem des de l’escola que els nens i nenes vinguin ben esmorzats de casa.
A l’hora de l’esbarjo us recomanem que portin un petit entrepà, alguns fruits secs o fruita dins d’una carmanyola. S’ha d’evitar la pastisseria industrial i els sucs (que a més a més de portar un excés de sucre, generen residus)
Els dijous us demanem que tothom porti fruita per esmorzar.

Aquest any participem de nou al programa Fruita a les escoles, impulsat pel Departament d’Ensenyament i el d’Agricultura. Dins d’aquest programa, unes setmanes del curs, rebem fruita de forma gratuïta per a repartir a l’hora de l’esmorzar a tota primària.
És norma de l’escola agafar la fruita obligatòriament, ja sigui per menjar-la al moment o per guardar-la per la tarda.

La setmana del 18 de gener al 22 rebrem poma, pera i mandarina.

NADAL 2015

Us informem que el CONCERT DE NADAL, tal i com teniu al calendari de l’esquerra, serà dilluns dia 21 de desembre.
De 9:15 a 10:15 (aproximadament) actuaran 3r, 4t, 5è i 6è
D’11:00 a 12:00 (aproximadament) actuaran P4, P5, 1r i 2n
De 15:00 a 16:00 (aproximadament) actuarà P3 A i P3 B

El dia 17 a la tarda, tindrem la VISITA DEL PATGE REIAL, per recollir les cartes a SES MAJESTATS ELS REIS MAGS

Si menja bons tiberis, el TIÓ cagarà el dia 21 (al matí i a la tarda per Infantil) i el dia 22 per Cicle Inicial.

L’AMIC INVISIBLE es farà a cada aula (de 3r, 4t, 5è i 6è) el dia 22 al matí.

I el dia 22 no caldrà portar esmorzar, perquè farem L’ESMORZAR COL.LECTIU, un esmorzar de germanor tota l’escola plegada.

L’últim dia d’escola és el 22, amb horari de 9:00 a 13:00. Els nens i nenes de menjador i de transport, sortiran a les 15:30.

Ens retrobem el dia 11 DE GENER A LES 9:00.

*Aprofitem per demanar-vos, si aquestes vancances feu neteja d’armaris, disfresses velles o troços de tela grans, per jugar a l’estona del pati i fer teatre. Moltes gràcies!

*Us recordem que el proper dilluns 7 de desembre i 8 de desembre SÓN FESTIUS!