Benvinguda al nou P3

Un cop finalitzat el procés de preinscripció i un cop feta la matrícula, vam convidar als futurs alumnes a compartir una estona de pati a l’escola amb els nens i nenes de P3, i a un petit esmorzar saludable.

Aquesta estona compartida amb la família és un primer pas per a la seva adaptació: poden conèixer l’equip de mestres, els espais, les joguines…

Podeu veure la resta de fotos aquí.

Beques menjador 2018-2019

Ens informen des de Serveis Socials de l’Ajuntament, que a partir dilluns 14 de maig ja es podran recollir allà les sol·licituds d’ajut i es començarà a donar dia i hora per a les famílies que vulguin presentar la beca de menjador.

El termini de presentació de les sol·licituds és el 8 de juny.

En aquest link podeu consultar les bases reguladores publicades pel Departament d’Ensenyament.

Tantes llengües i totes boniques!

Gràcies a mares, pares i familiars, hem pogut gravar aquest preciós vídeo dedicat a tots els nens i nenes de l’escola.
Un grup de pares i mares, de manera voluntària, es van preparar un conte en la seva llengua d’origen (tan dispars com el gallec i el lingala, el bable i el guaraní, l’àrab i el mandarí…)

Disfruteu d’aquest vídeo multilingüe, multicultural, narrat, gravat i muntat amb tant i tant d’afecte!

Gran netejada del bosc

Una de les activitats d’aquesta Setmana Cultural de 1r i 2n, amb la col·laboració de les famílies, ha estat fer una neteja al bosc de Montornès. Ha sigut una de les sortides més gratificants, ja que el contacte amb la natura s’ha ajuntat amb l’orgull d’actuar a favor del medi ambient.

Molts mitjans han fet ressó de la nostra iniciativa amb vídeos i articles:

Ràdio Montornès (a partir del minut 2:20)
Vallès Visió
El Contrapunt
L’Ajuntament de Montornès

Aquí podeu veure més fotos de la Setmana Cultural 2018 sobre el futur sostenible:

1    2