Biblioteques PuntEdu

bibliotecaDes de la inauguració de l’escola als anys 70, ha existit un espai dedicat a biblioteca general (de consulta de llibres varis) on els principals usuaris han estat els docents. A més a més, cada aula disposava de materials variats segons les necessitats dels alumnes.

Fa quatre cursos que el Departament d’Educació va instal·lar un mòdul al Centre que ens va permetre crear nous espais: aula de música, aula de plàstica, aula d’audiovisuals, aula llar, ludoteca i… finalment un espai ampli per a la Biblioteca d’alumnes.

Els primers cursos s’han dedicat per una banda a ‘posar en marxa’ aquest nou espai dedicat a la biblioteca d’alumnes i per altra a reestructurar la que hi havia fins aleshores per tal de annexionar-les, tot i tenir ubicacions diferents al Centre. A més, el curs passat es va habilitar un nou espai anomenat “El racó màgic”. Amb aquest nou espai disposem d’una aula per poder explicar, escoltar i/o escenificar contes, ambientats per una ornamentació màgica i fantàstica.

Accés al document sencer