El General Bum Bum (Percussió corporal)

Durant el començament d’aquest curs, a les classes dels grans de cada escola de la ZER, hem versionat i aprés una coreografia de percussió corporal, ideada per en Santi Serratosa, a partir de la cançó El General Bum Bum que podem trobar al disc del projecte Càntut.

Com que les diferents escoles de la ZER no ens podem reunir a causa de les restriccions imposades per Salut per combatre la pandèmia que estem vivint hem decidit fer el ball conjunt de manera virtual. I així és com ens ha quedat. Esperem que en gaudiu.

Percussió Corporal

1. Ro

Eiiiii! Quina feinada! Mare meva, jo m’hagués fet un bon embolic picant de mans…

Us ha quedat súper xulo! Felicitacions!!!

Ro

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *