Visita d’en Jorge del Corral

El passat dijous 5 de març ens va visitar l’il·lustrador Jorge del Corral. Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de la Zer van poder parlar una estona amb ell, després d’haver llegit “Estels Vermells” i “Res no és com diuen els contes” respectivament, dos llibres il·lustrats per ell. Van parlar sobre la seva feina d’il·lustrador i de les i·lustracions fetes del llibre que havien llegit. Mentre els de Cicle Mitjà eren amb l’il·lustrador, els de Cicle Superior van fer una activitat de relacionar diferents il·lustracions d’en Jorge del Corral amb diferents títols de llibres. I quan els alumnes de Cicle Superior van entrar amb l’il·lustrador, els de Cicle Mitjà també van fer aquesta activitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *