Vaga d’estudiants, dies 25 i 26 d’octubre

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO i de batxillerat del nostre Institut s’han adherit a la vaga convocada pels Sindicats d’Estudiants per als dies 25 i 26 d’octubre de 2017 sota el lema: “ Contra la repressió franquista i el 155 “.
El professorat NO ha convocat cap vaga, per tant, el centre romandrà obert i amb tots els professors/es presents.
Si sou pares d’alumnes que cursen 3r i 4t d’ESO i 1r de Batxillerat cal que
autoritzeu el vostre fill/a a fer vaga i retorneu la part inferior de la butlleta, que podeu trobar adjunta, signada al tutor/a del vostre fill/a. En cas contrari, entendrem que el vostre fill/a assistirà a classe.
Segons la normativa vigent, els alumnes de 1r i 2n d’ESO NO poden exercir el dret de vaga i, per tant, han d’assistir a classe.

vaga 25 oct