Reunió de la Comissió de Seguiment de les Escoles Verdes

El passat dia 27 de febrer un dels representants del comitè verd del nostre institut va assistir  a la  reunió de la Comissió de Seguiment del segon trimestre de les Escoles Verdes, organitzada per la entitat Cel Rogent, encarregada de la supervisió de les Escoles Verdes de Catalunya, conjuntament els centres de l’Alt Camp i  Tarragona.

Aprofitant que han instal·lat al Tinglado 1 del Port de Tarragona la Cúpula Inmersiva de la Sostenibilitat que forma part del projecte OH! Obrador de Consciència Ecosocial, de l’entitat Còdol Educació, ens van fer una presentació de la proposta educativa. Aquesta proposta itinerant és molt interessant per tal d’intentar conscienciar tant a nens, a joves i a adults de la importància de la sostenibilitat i de la presa de consciència de que formem part del nostre medi ambient i que les nostres decisions, conscients i inconscients, hi tenen un efecte que a la curta o a la llarga, es pot girar contra nosaltres.

Si us hi voleu inscriure o proposar que la cúpula faci una visita a la vostra població, aneu al link de Còdol Educació i allà i trobareu tota la informació.

Finalment, les jornades van acabar amb una visita al col.legi del Carme de Tarragona, on els dinamitzadors i representants de les escoles verdes vam compartir diferents experiències i sobre la possibilitat d’implementar-les en els nostres respectius centres. En fi, una jornada plena d’experiències i molt ben aprofitada.