Festival de Nadal, escrit per Cristina Ruiz

El dia 21 de desembre vam fer el festival de Nadal 2018 al nostre Institut, amb un total de nou actuacions.

Tot va començar a les deu del matí, amb el Mauricio Perín i la Mariona Valls, que van presentar l’acte i la primera de les actuacions, el Gregori Pimentel de 1r d’ESO que va tocar “Fiesta” de William Gillock.

Seguidament, els nostres alumnes principiants de 1r d’ESO van tocar amb la flauta dues cançons: “El trineu (Jingle bells)” de James Lord Pierpont i la tradicional catalana “El 25 de desembre”. Ho van fer molt bé.

En tercer lloc, la Natalia Pozo i la Rosa Gabriel de 2n d’ESO, van cantar “Las ganas” de l’escriptora Maria Zahara.

Després, la Laura Marín i la Judit Garcia, de 1r d’ESO, van tocar amb la guitarra i van cantar “Besos en Guerra” de Morat.

La cinquena actuació va ser un conjunt de ball, interpretació i música. Van ballar la Rebeca Cid i la Irene Gomez de 2n acompanyades de l’Estefan Oiae, de 1r de BAT, al piano, tocant la cançó “Hoffnugslos”.

La Laia Martí de 1r de BAT va demostrar el seu talent a l’hora de cantar i  tocar la guitarra amb aquestes tres cançons: “Bowling”, “Un veneno” i “Perfect”. La seva actuació va ser molt aplaudida.

La cançó “Palabras para Julia” la van cantar la Yaiza Fernandez, Lucia Barruz, Naiara Tomás, Daniel Perez i la Salma Kardad. Aquesta cançó, la van dedicar a la nostra professora de català, la Júlia.

Els alumnes de 3r d’ESO van cantar la cançó “Caminem Lluny” de Doctor Prats i s’ho van passar realment bé. Van ajudar alumnes músics que tocaven instruments  com el piano, la guitarra, el saxòfon, la flauta travessera, el xilòfon i la bateria.

Per últim, els professors, van cantar amb alegria davant dels seus alumnes la cançó “El caganer” d’Albert Plà. Van aconseguir que tothom s’ho passessin molt bé.

Vam acabar desitjant-nos tots un bon Nadal, bones festes i feliç any nou.

Escrit per Cristina Ruiz Navarro, alumna de 3rA.