Ens adherim a la Vaga Mundial pel Clima

Divendres, dia 27 de setembre, l’alumnat i professorat del nostre centre es va adherir a la Vaga Mundial pel Clima amb diversos actes per reflexionar i exigir mesures urgents per frenar el canvi climàtic. Els dies previs, els alumnes havien preparat manifestos i pancartes amb missatges de protesta contra la passivitat de governs i ciutadans respecte l’esclafament global.

Els manifestos que van llegir els alumnes alertaven sobre les greus conseqüències del canvi climàtic i exigien major consciència individual i col·lectiva respecte aquest tema. A continuació, els grups de primer d’ESO van realitzar una performance sobre el desglaç dels pols i l’augment de migrants climàtics que es preveu que provocarà. Per finalitzar, alumnes, professorat i veïns d’Alcover van fer una marxa lenta fins l’Ajuntament, on es van repetir els missatges de protesta i de conscienciació.