Els alumnes de 1r de BAT participen a la Fotofilosofia

Aquest any amb els alumnes de primer de Batxillerat hem creat un bloc i participarem a la setzena mostra de Fotofilosofia. Fa uns quants anys que des del CREAIF, Centre de Recursos per a l’Ensenyament, Aprenentatge i Innovació de la Filosofia, (http://www.creaif.org/creaif/), es crea un jurat i un premi de Foto filosofia per a commemorar el dia Mundial de la filosofia. Així la Unesco, pels vols de novembre proclamat dia Mundial de la filosofia, es convoca una mostra de tots els instituts entre els quals estarà el nostre. Amb el següent bloc:

Lobjectiu és enriquir el pensament filosòfic a secundària tot aprofitant la creativitat de lalumnat i preservant formes de col·laboració entre els departaments de Filosofia dels centres. La Mostra pretén aplegar espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital acompanyada dun títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.

Ja ens hem enllaçat al bloc de la filoconvocatòria 2022.

Endavant i bona feina.

Rafael Sanzio: “L’escola d’Atenes”.