L’empresa CATOR rep els alumnes del centre

El passat 20 de febrer, l’empresa alcoverenca CATOR va rebre els alumnes de 4t ESO que cursen Física i Química.

La primera fase de la visita es va realitzar a la sala de formació on els alumnes van rebre tot tipus d’informació científica sobre el procés indústrial de la fàbrica. En una segona part, es va visitar la planta i la seva sala de control amb tot detall. En una tercera fase, es va realitzar una visita al laboratori, on es van fer demostracions dels diferents tipus d’analítiques que s’hi fan.

L’Institut agraeix a aquesta important empresa alcoverenca l’interés que posa en contribuïr a la formació científica dels nostres estudiants de 4r ESO.