Estudiants d’Enginyeria Química per un dia

El passat 11 de desembre, tots els alumnes que estudien Química a 4t d’ESO, 1r i 2n de BAT van anar a la Universitat Rovira i Virgili amb el seu professor de química, David Serra. El grup va ser rebut a la Sala de Graus, on els alumnes van rebre informació sobre els estudis universitaris d’Enginyeria Química. Seguidament, el grup es va desplaçar al laboratori de la Facultat d’Enginyeria Química, on durant tres hores va fer ús de material professional per realitzar un experiment. La recerca va consistir en determinar la quantitat de cafeïna que hi havia en una quantitat de cafè que van pesar inicialment. En acabar l’experiment, els alumnes van fer una visita guiada per les aules de la Universitat, mentre els universitaris estaven assistint a classe.