Els alumnes de 4t ESO al Palau Blaugrana

La Brigitte, de quart d’ESO, ens fa arribar el següent escrit: “Ahir día 19-11-2019 els alumnes de 4t Eso van anar al Palau Blaugrana de Barcelona. Els jugador van fer un partit impressionant, Barça contra el Liberbank Cantabria Sinfín. A l’entrada, van donar unes banderes i quan va començar el partit els jugadors van llançar una samarreta que la nostra companya Aitana va agafar. El resultat del partit va ser 45-21. Va guanyar el Barça i al final del partit el jugador Alex va llançar una canellera, que va agafar l’Aimi. També ens van donar la mà per acomadiar-se. Després, tot el grup vam fer una volta per a la plaça Catalunya.”