Geologia i esport a Prades

El passat dia 8 de novembre de 2018 els alumnes de segon d’ESO van fer una sortida a Prades per realitzar una pràctica de Física i Química fonamentada en la Geologia del Terreny. En aquesta sortida hi va participar el 91% del total d’alumnes de segon. Respecte a la sortida, la Lorena Triguero, el Martí Baró i l’Alba Daurà han escrit el següent text :   “Inicialment la idea de mirar pedres no ens entusiasmava massa, però al final creiem que la sortida va ser un èxit perquè vam aprendre moltíssim sobre com es van formar les roques, la seva identificació i la seva composició. També ens va agradar molt perquè vam fer esport caminant per les muntanyes i pel camí vam fer diferents experiments. A part d’aprendre ens vam divertir molt perquè va venir gairebé tothom de segon i va ser un dia de convivència.”